jueves, junio 21, 2007

Per fi el meu blog te radio!!!

Després de quasi 1 hora de intentar-ho, he pogut crear la meva playlist en un radio blog!! i afegint les cançons que m'agradaven he posat la primera versió al meu blog!! perque disfruteu les cançons que m'agraden més en aquest moment! jejeje *o*

també, cal q sapigueu q les notes dels meus examens, de moment son
- Llati - 8 - 8 - notable
- PACA - Excelent
- Escriptura - 8 - excelent - excelent

la darrera nota que poso es el que queda jejejee *o*

i ara em kda el darrer examen, el del dia 26...¬__¬ el q mes temo...¬__¬

el MU cada dia va pitjor. avui no+ ma dxat fer 1 descarrega!!¬____¬

i bé, aquest divendres surt + Death note, Inuyasha i Bleach... Trigun ja me'l compraré + endavant xDDD ¬3¬

vinga, doncs q ja kda menys pel retorn del Pèeeeels, Pepóooooon i el Brincos 3 ¬3¬ em venjaré... pq meu abandonat... males personeeeees ¬o¬

au, ens veiem... jojojojjojojojojojo .... ¬3¬ aixo em recorda q el duo Greg/Agustin nu le agafat encara...¬3¬ segur q era + distret q el Miguelito... sosoooooo >___<>

No hay comentarios: