viernes, abril 27, 2007

Somriures, miradetes i la salutacio especial


Holaaa! avui ja estic de + bones amb el Pepón. avui estava molt mono, encara que seguis portant aquest pentinat amb el que no esta gens guapo, pero no se, aquell somriure que feia, amb les galtones vermelles, el feien molt guapo.. jejeje *.*

el cas es que vull preguntar-li tot, avui i nava disposada xo 1 vella bruixa guarra asquerosa ha arribat després que jo, ha pujat gairebe donant empentes i ha pujat la primera barallant-se amb altres velles pel lloc del costat del Pepón, i le fulminat amb la mirada... si les mirades matessin!!! ¬__¬ ja seria morta, 20 vegades, minim, la vella bruixa aquesta!!! m'ha aixafat la guitarra! sera possible! pero ma fet molta gracia les cares que posa el Pepón quan condueix XDDDD! cada dia es supera +! ^^ aquelles mirades, i tal, i km competeix amb el Julio! xDDDD quina cara de "no perdré mai de la vida kontra tu!" xDDDDDDD es que m'encanta! i les carones de felicitat que posa, quan pugen els nens tots cridant-lo i barallant-se per estar amb ell! xDDDD ma agradat que li montessin el sarau alla pq es fotés la vella aquella! xD ja! que es foti! (la vella, no, ell ^^) i la cara que ha fet quan a passat el Pelopi saludant! xDDD bonissima! jeje. el quema xocat es el vell pansa aquell que ha pujat! de lluny em pensava que era el pollo que s'havia fet vell i arrugat de cop! pero en veure que era 1 viejo raro i arrugat e pensat: aquest es a qui li passara el Pepón el bus? segur que es un perill public! no m'estranya que se li carreguin el bus!! xDDD pobret! xD

doncs res, em fa mandra escriure +... no+ que volia deixar constancia que el Julio segueix sent el primer x 1 cosa molt graciosa que va fer el dimecres, i que , be, potser el que va fer ahir el Pepón, tmb estava a l'alçada... pero bé, si segueix aixi de mono tornarà a ser el primer, de moment, el Julio, que su ha currat! xDDDDD jejejejejeje *.^

fins aviat! ^.*

No hay comentarios: