domingo, abril 29, 2007

cara de felicitat, somriures i la pluja


Holaaaaa! avui soc feliç després de que em trobés el Pepón realment al Collblanc de les 13 ^^. jejeje, a la biblio tenien els vols 9,10 i 11 de Platonic Venus i tant sols falta el volum 12... jooo! els podrien haver tornat tots de cop! pero què hi farem?

doncs quan le vist arribar he pensat: que raro que no fumi... si que fumava i tot i aixi ma dit: vine... i clar, hi he nat... ¬.¬ tota feliciana i li e dit: holaaaaaa! i ell ha fet 1 bot i ma mirat amb ulls brillants tot somrient i ma dit: holaaaaaa. komo tu x aki? :O i llavors, jo e pensat: km si no sabéssis que soc aqui pq estas tu... ¬.¬ lalala... pq m'agrades km 1 boja... i volia demanar-li si volia fer algo a la tarda, pero ma matat... ¬,¬ aquella carona de felicitat que feia!!! >/////< *o* aiiiii, i volia preguntar-li 1 munt de coses!!! pero ma fet vergonya... es que estava taaaant mono que no em sortien les paraules... lalala... XD que patetica que soc... joooo! pero ell em podria dir algo, no? U_U pero bé, el que tmb em fa molta gracia es la carona que fa quan marxo i que sempre remuga algo mirant cap a la finestra, que no aconsegueixo esbrinar que es... i dema no se si anar-hi... es que volia mirar unes arracades a la bijou brigitte, i ja seria 1 excusa xfecta x agafar-lo de anada i tornada, no? jeje *o* pero es que vull xerrar molt amb ell i no se km komençar a parlar-li!!! (snif)T.T i bé, vaig a seguir llegint platonic venus, que estava molt interesant! jejeje ^.*

au, ens veiem! ^^ per cert, avui el Pepón duia el seu estimat bus gris de sempre,... jeje, si ja u dic jo que fins i tot quan es festiu li agrada portar el seu estimat bus gris! jejejeje *.^ ah! tmb canviaré la llista pq amb lo mono que a estat es mereix ser el primer 1 altre cop! jejeje ^^ *o* encara que ODIO que fumi quan estic a dins del bus amb ell!!!!! QUE lo sepais! ¬________________¬

doncs bé, avui me inspirat x escrure la història sobre la baralla del Brincos 3 i el Jacin pero em sembla que si u arribo a saber abans, escric sobre 1 baralla entre el Pepón i el Brincos 3!!! xDDD hagués estat + realista! pero bé, millor que segueixi sent de ficcio! xD encara que potser, després de reconciliar-se el Jacin i el Brincos 3 que es baralli amb el Pepón XDDDDD

au, men vaig a veure Tintin i el Lotus blau i després seguiré amb la historia del Pèls! quant de temps! jejeje *.*

No hay comentarios: