martes, abril 24, 2007

Canvis de parades, el bus de bcn i el 10 de Negima!


Hola! ara feia dies que no escrivia res de res, pero tampoc em veia en cor, la veritat.

avui igual, anava amb el Julio i cada cop q mirava x la finestra hi pensava i hi pensava i no em podia aguantar les ganes de plorar. sort que ell ma fet riure... jeje que bona xsona q es! ^.*

doncs res, no+ que canvio la meva llista, la historia no se km la seguire, pq aixo es 1 canvi molt gros i la historia ja no pot seguir km fins ara. i km q em seria molt doloros seguir x 1 altra banda, en aquests moments, doncs de moment, la deixo aixi... ^^ i dema, suposo que agafaré el Julio, amb el de les 7.50, no vull agafar-lo a ell, no després d'haver-me adonat de la realitat. era + feliç sense saber res, en serio... i tmb donar les gràcies al Pelopi x lo d'ahir... jeje, si es que km em mimen! ^.* jojojo doncs mu e repensat i burxaré al Pelopi amb el de les 8.20! ^.* jeje, no se, tinc ganes de veure'l conduint amb el cap torçat km sempre! jejejejeje ^.^

i lo del 10 de negima es que el volia pero a l'fnac no el tenien i man respost de mala manera que ja havien portat prou novetats km pq a sobre li demanes alguna que no tenia ganes de pujar del magatzem! sera possible!!! i em diu: agafa qualsevol de les altres novetats! doncs he pensat: ja les tinc TOTES!!!!! x algo em vaig gastar els calers diumenge!!! ¬___¬

uf, i no se q + posar... doncs que tinc molt mal de cap i moltissima son... i gana! no ho entenc! ¬_¬ i tinc moltes ganes de seguir llegint Platonic Venus, q tinc ja reservats del 9 al 12 a la biblio pero falta que qui els te en prestec els torni JA! pq esta interessantissima! ^^ i Death Note se m'esta fent 1 pastelorro pq em rallo llegint algo que ja e vist animat i que te un munt de lletra x vinyeta i amb la son que tinc m'avorreix... ¬_¬ aiiiii! si es que... i tinc ganes de llegir Mushishi pero tinc por de no poder dormir, un seinen abans de dormir, no gràcies! ^^jejeje

au, doncs fins aviat! ah! el Pepón ha bxat tant de la llista no pq no sigui el meu preferit sino pq va ser BORDE, BORDE, BORDE, BORDE I + borde, el diumenge i va passar de mi pràcticament!!!! i m va fer moltissima rabia que em tractès km feia en els vells temps que passava de mi i em mirava amb cara de "que collons vols ara, mocosa?" doncs aixi em vaig sentir. x aixo, me deprimit i indignat amb ell i km que els que estan davant de tot de la llista san portat molt be amb mi, a ells els correspon el lloc. quan el Pepon torni a ser amable am mi, ja tornaré a posar-lo el primer de la llista! ale! bona nit! ^.*

No hay comentarios: