sábado, abril 14, 2007

Llista de manga que em vull comprar pel salo!


H0laaaa! doncs avui he decidit de fer 1 breu repàs a les novetats que surten la setmana vinent pel salo del manga que a mi m'interessin per poder-les recordar totes... son uns 15 o 20 comics... que faran tremolar el meu compte... però bé, què hi farem? ^.*

- Medea: Goong vol 1 i Legend vol 1
- Norma: Fruits Basket vol 16 i Yotsuba vol 6
- Mangaline: Ai revolution vol 13 i Vampire Yui vol 5 (el darrer!)
- Planeta: No hace falta! vol 1 (de 2), One x3 vol 1 (de 2) i Peach Girl vol 1 (per fi!)
- Panini: Host Club vol 7 (ja era hora!)
- Glénat: Death Note vol 7, Fullmoon vol 7 (ultim!), Hayate mayordomo de combate vol 1 (canvio crimson hero que no surt x aquesta! ^^)
- Ivréa: Kekkaishi vol 6, Love Celeb vol 7 (últim!), Mirmo vol 2, R-18 vol 4 (últim!), Chica secreta vol 2, Wild school vol 1

I ja està, pq sino em megaarruino! els vols 4 de St cherry i 3x1 mu pensaré pq no se si em donarà x a tant de cop! ¬_¬ lalala... *.* pero es que tinc moltes ganes de algunes novetats km: - Peach Girl, Host club i Yotsuba! xDDD

i kdara acabar el detectiu loki a finals d'aket mes, el 27 més o menys sortirà el vol 7! ueee! aixi que acabaré 4 coleccions... jojojo xD x començar-ne 3! xDDDD

avui me viciat a nous animes km:
- Lucky star
- Shining tears x wind
- Romeo x juliet

aquests son els 3 de la nova temporada que m'han cridat l'atencio per l'argument i el dibuix que tenen... ^^

i pendents de saber si son interessants o no:
- Nagarasete airantou
- El cazador de la bruja
- darker than black
- murder princess ovas
- bokurano
- Gigantic formula
- Hell teacher nube
- Hayate no gotoku (hayate, mayordomo de combate)
- Giniro no olynsis
- Touka gettan

si, han sortit un munt de series noves! es que alla japo a l'abril i l'octubre més o menys son quan comencen a sortir les noves series a saco! jejeje n'han sortit moltes més, pero aquestes són les que e bxat els primers eps per veure km son! ^^

i ara dubto quina mirar primer si Hayate o Touka Gettan!! es q les dues em criden moltíssim l'atencio!!! pero es que vull acabar amb Hataraki man! que em kden 4 episodis per acabar la serie! jejeje... no se si em podré controlar i acabar de veure-la... pero es que sino se'm kdn a mitges les series!!! >.<

bé, doncs tmb cal dir que me mirat la peli de la "novena porta" i q era 1 kk d la vaca i que he perdut 2h davant la peli, i que aquest mati tmb e fet sessio de cine "amb persones reals" i que he vist Hero i m'ha agradat força. ^^ i ara! a mirar + anime! ueee! ^^

avui nio tinc res a dir del bus ni res semblant. no+ que he afegit 1 nova seccio a la columna de la dreta. el darrer manga que e llegit. tmb hi vull posar la del darrer episodi d'anime que he vist! aixi que ara m'hi posaré! jejeje ^.*

ens veiem! ^.*

No hay comentarios: