viernes, abril 13, 2007

Canvis a la llista!


Huola, hola! xD

que tal? ja e fet canvis a la llista negra! hi poso el Borde del Brincos 3, que s'ha barallat amb el Pepón, per algo que ni se ni m'importa, però el que si q m'importa es que passi de mi! però de que va el molt estúpid! que passi d'ell pq estan barallats vale, però jo que li e fet al molt capsigrany?! si es q,,, q m'agradi el Pepón no significa que el Brincos 3 hagi de passar de mi km de la merda i girar-me la cara km 1 criatura! borde! tonto! ¬___¬
i el Julio puja de nou al tercer lloc pq m'encanta km sa portat ultimament, amb lo de voler-me fora de la baralla d'aquell parell de bojos, i tmb per avançar-me el iaio manolo del 67 i per la supermegaflipada que sa fet avui de arribar al pont d'esplugues en 4 minuts amb tots els semafors verds i sense fer cap megafrenada, amb la mateixa qualitat de sempre... *o* m'ha fet molta gràcia! jejeje ^^ i q m'hagi dit adeu tmb la fet guanyra punts! ah! i que burxi al pepon dd el 51 al migdia i que em saludi x la finestra amb la mà tmb ^^ si senyor... jejeje ^^
tmb que el Pepón m'hagi dit adeu al marxar d'aquella manera tant especial m'ha acabat de fer feliç que a la feina feina 1 cara de felicitat increibla per culpa d'ell que era massa! tothom em deia: has pujat al bus??? ¬_¬ jooo! que se'm nota massa que l'he vist! però no importa, jo era feliç ^o^

Ja e vist el primer eps de Romeo i Julieta. mola molt! *.* ara veure Pretty cure 5 l'ep 9 i després veure la peli de "Hero" que van fer al cuatro la setmana passada i que fins avui no he tingut 1 miqueta de temps x veure-la... jejeje ^^

no+ dir que estic supercontenta amb el Pepón i que avui es el 4t dia consecutiu que bxo megafeliç x haver fet el burro amb ell ^^

ens veiem! ^^

No hay comentarios: