domingo, abril 15, 2007

Per fi m'he trobat el Pepón en diumenge!!! *o*



Holaaaaa! avui sóc molt feliç pq em pensava que em trobaria el malvat "luque", el calvo de la mala llet, q duu ulleres de sol rayban xDDD, d'anada i de tornada... ¬_¬ però hi havia el Pepón en el collblanc de les 13! ueeee! ^.* i m'ha dit hola guapa! *.* soc encara + feliç... i la traidora de l'Emma que ha volgut seure davant de tot amb el Pepón apropet apropet... >.<

uiii! i estava tant guapo i jo tant nerviosa pq no estava mentalitzada x trober-me'l! però que feliç.... *o*^(ullets brillants). canviant de tema: ja tinc el darrer volum de R-18 ^.* i el vol 2 de Mirmo! ^^ i tmb que he vist el Julio passejant amb la seva senyora (rossa) per sant feliu ^^

hem anat amb el Pèls i m'he avorrit moltíssim... quina rallada... ¬___¬ de moment no hi tornaré pas... a+a+ es nota que només vol parlar amb l'Emma... se li cau la baba x ella i a ella li explika mooooolt facilment el que a mi no em vol explicar o es resisteix moltíiiiiisim en explikar. per tant,

EL MANEL A LA LLISTA NEGRA!!! el primer de tots, per sobre del bombilla i companyia. i el Cap d'es, x aquell somriure, puja + ^^ i el Pepón, per fer-me tant feliç, segueix sent el meu preferit i el que més m'estimo ^o^ i ja està, veig que l'Emma esta connectada al messenger però deu estar amb el manso... aixi que passo d'emprenyar-me + i de dir-li res de res... ¬____¬ merda de Pèls! T___T ai, sort en tinc del Pepón!! ^.*

i demà a clasee.... quin rotllo! espero q dema treballi el Pepón pq encara que sigui dilluns i sempre vagin malament intentaré anar-lo a veure pq avui m'he kdat amb les ganes de xerrar amb ell... anava taaant guapoooo *o* i bé, el Pèls és un dels que duu la corbata x gust x seduir les clientes i tota l'estona ensenya la corbata km aquell que ensenya un trofeu... aixi que el Pepón tenia tota la rao del mon quan em va dir que hi havia "joves" que duien la corbata x gust. aqui en tenim 1 exemple. la veritat es que el Pepón esta moltiiisim + guapo que qualsevol altre tant amb la corbata km sense *o*. també cal dir que hem vist el Miguelillo i que m'ha saludat amb la ma, i que aixo el manté en el 4rt lloc ^.* i que el Cap d'es, duia maniga curta i sense corbata! O.O

i res +, aixo, que espero que hi sigui perque em moro de ganes de star 1 estoneta amb ell i veure el seu somriure i xerrar amb ell ^.* pq em va agradar molt parlar amb ell i veure que és 1 persona maquisima ^^, encara que una miqueta despistat i que té les seves coses, com tothom, però que té una part molt carinyosa i amable, que fa que et sentis molt comode i feliç quan estas amb ell... jeje *.* (ja u se, em sento aixi pq m'agrada, pero tmb podria haver estat, q en parlar amb ell m'haguès desencantat, no? ^^ pero no ha estat aixi ^.*)

i ja esta, no+ aixo... tmb que volia anar a la preestrena de "la maldicion de la flor dorada" `pero li he proposat a l'Emma i no sap si sortira a temps. he pensat en dir-li al Pepón, pero pobret, si ha d'estar a cotxeres cap a les 6 del matí em sabria greu que no dormís prou, pero no nego que em faria 1 ilusio tremenda d'anar al cine amb ell a cinesa a veure la preestrena de la peli. a+a+ sent gratis ¬_¬ pero em fa por dir-li i que em digui que no... em posaria a plorar...¬_¬ pq em doldria molt... per aixo no puc dir-li ¬___¬ (ja u se, soc 1 covarda...U_U)

i ara si que us dic adeu!!! ^.*

No hay comentarios: