martes, abril 10, 2007

Julio!! on ets??? la niña del bus *o*



Hola! avui ja e sabut el que volia dd feia temps... ¬.¬ me atrevit a dir-li al Pepon el que volia saber... no li he dit que m'agrada pq no u e trobat b... tan sols el fet de preguntar-li si estava casat o no ja era prou significatiu per adonar-se de que m'agrada molt... pero buenu, q esta compromés... lalala... ¬.¬el que ma xocat es que te 36 anys km el Pèls... xDDD buenu, encara no, q el Pèls en té 35 cap a 36... xD i res, hem xerrat... e vist el Pèls 2 al 51... ^^ i el Lolo enlloc del Julio al 51 tmb... amb aquells pels de boig que duu... ¬.¬ i bé... 9 anys... cabòries meves... a veure si a la tarda aconsegueixo veure el Pèls i fer el que tinc pensat! jojojo! xD aiii... que trist... i el Julio on deu serr? que jo vull que em porti ell! que sino... el Lolo es guapo i tot lo que vulguis pero no es puntual!!! i em farà nar tard a classe! avui, quan me sentit aixi, me recordat de quan m'agradava el Pelopi, que quan em va dir si estava casat o no, que se'm va trencar el cor i em vaig quedar sense parla... U.U sort que el Pepón és diferent... ell encara que no m'estimi m'agrada molt, i sé que trigaré a oblidar-lo pq em costa i pq m'agradava moltíssim, pero bé, què hi farem? no sé si hauria de confessar-li que m'agrada pq aixi em sentiria millor o no... jo crec que no... no? es que em sento bé pero no...bé, per saber que ja té 1 novia, pero fatal perque no li agrado, pero es que ha estat molt sincer, mu a dit sense oposar-s'hi, com fa el Pèls, ma dit el que volia saber... tmb era reticent a confesar l'edat... xD pero ja esta... buenu, i el dia del seu cumple tmb... xDDD aquests homes! a mi aixo no m'importa de dir! altres coses si que no les els hi vull explicar pero aixo si! xDDD

el Voltor tindrà novia??? XDDD Miguelillo, donde estas?? XDDD encara està en peu, la oferta? xD si u està, avisa!! jojojo xD és broma... ^^ el Lolo s'haurà divorciat? xD pq es raro raro que dugui aquests pels de boig! xD

buenu, doncs ja està... a veure si després podem anar amb el Pèls i que feliciti a l'Emma... ^^

juju, que sapigueu que ells ja es treuen les corbates pq ja no és la temporada i que van descamisats xDDD pq el Pepón avui no duia la corbata! xD ara el que e de decidir és si els dimecres el segueixo agafant o no... ¬.¬ pero es q a aquella hora no hi ha ningu que valgui la pena x agafar xDDD jejeje que sino... encara que si em posen el Voltor a les 7.30 l'agafo, eh? xDDD

No hay comentarios: