lunes, abril 09, 2007

la pluja, el Pels i les fotos amb el seu movil



hola... avui el Pels estava + boig que mai i ha arribat a la parada darrera del poble amb el collblanc de les 17.10, tot flipant i fent la onada, i saludant km 1 boig... xD i llavors, ens diu que feia dies que no coincidiem amb ell... ¬_¬ i res, li volia fer 1 foto a la Sigrid amb el seu movil i e pnsat: mentre no ens les faci a nosaltres! pero ell diu que sa passt tot el viatge a torrelles pensant que fer quan ens veies de tornada, pq ho tenia molt coll avall que tornavem amb ell... xD pq me atrevit a preguntar-li el seu horari... jojojo ^o^ i llavors, ens ha deixat a la del mercat, amb cara de vull fer + bogeries... xD i despres de fer el burro amb ell, i de riure'ns del seu pentinat i de insinuar a l'Emma que li agradava que ensenyes les cuixes XDD amb la minifaldilla que duia... ¬.¬ i despres de ensenyar-nos el seu superpentinat i disculpar-se pq l'altre dia no havia pogut xerrar amb nosaltres x culpa de la seva superfan! xDD que bo! ^^ duia 1 pulsera estranya a la ma dreta, semblant al nomeolvides que duu el Pepon... ¬_¬ i res, en tornar amb ell, baixa tot decidit del bus i ens crida, i penso: quina una en duu de cap? em pensava que aniria al roca... pero no! volia unes fotos amb nosaltres!! i la gent que passava pel carrer ens mirava i reia... i els del bar que sol anar el pepon dient: mira, la que va darrera del Jose... lalala... si! que passa! algun problema?? he pensat... pero u e dexat estar pq volia burxar al pels... pero el seu movil te camara pero no infrarojos... ¬_¬ i no m'ha passat les fotos pq no em volia donar el seu numero de movil... ¬_¬pq la unica manera era x missatge... i clar, ell no em volia dir ni el seu cumple... xD pero km q soc insistent me la acabat dient... jojojo XDDD almenys ha valgut la pena! mira que fer-se varies fotos amb nosaltres... segur que li ensenya al Pepon!!! pero si, dema no em puc fer enrera, no vull que pensi el que no es, que no em mola el Pels, per tant, dema, sens falta he de parlar amb el Pepon, dir-li que m'agrada i deixar-ho tot ben clar... ¬.¬ no vull que segueixi pensant, km molta gent (i no se pq...) que em mola el Pels, quan no em mola, que qui m'agrada es el Pepon... *.* aiii.... quan tindra les vacances, el Pepon? a veure si aquest any les te al juny km l'any passat... i aixi pringui amb el Pels juliol i agost! jojojojo xDDD llavors si que m'ho passaré be! XDDD

be, i de tornada hem seguit xerrant amb el Pels, que m'evitava preguntes x respondre... i que ha sortit 10 minuts tard de Collblanc x les fotos! lo seu es fort! XDD i ma dit que ja van les parades de la caixa i tal... jojojo aixi podré baixar més endavant quan agafi el Pepón. *o* i m'ha xocat que li he dit al Pèls que quan agafo el de la carretera que baixo a la primera i ma dit: ah, es veritat, que ja mu diuen els companys... ¬_¬ quina colla... lalala... ¬.¬

au, doncs ja esta... i dema ja veurem si podem burxar al Pèeeeels! jejeje amb el pentinat que duia avui, q ens ha preguntat si estava guapo! es que aquesta relacio stranya de "t vull dir pero no vull, em vull acostar pero no mes del compte... es complicat... pq ens ha deixat anar que la paia aquella te massa confiances amb ell, pero que deu dir de nosaltres dues?? que també en tenim massa?? a saber...¬.¬). segueixo pensant: kom son les cotxeres???!!! les vull veure!!!! joooo! que algu mi portiiiii! Pèeeeels!

ah! he modificat la llista negra i he posat el Bombilla km el que + odio pel que ens va dir... es 1 maleducat... i 1 mala persona... i a més a més, quasi fuma dins del bus... sort que va sortir a fumar fora... que sino... pero no li treu que va pasar de nosaltres i no ens va saludar i despres, al bxar ens va preguntar si baixavem!!! ale! pos em vaig indignar tant que es va mereixer el mote de "bombilla" ale! i es a la llista negra! per cert... avui ja e vist el Cap d'es!!! ueee! ara pringa els diumenges amb el Pèls! jojojojo i x aquest somriure d'avui ha pujat llocs... i el va de guapo 2 a veure si es compra mocadors! que mira que mocar-se amb les mans i empassar-se els mocs! que deixava segur el volant ple de mocs! quin fastic!!! ¬_¬ si es que...pobret, el qui li va passar després... em faria una angunia! xDD

doncs res, demà, a pel Pepón! siiii! ¬.¬ espero que no estigui enfadat amb mi... que suposo que si...U_U jo que l trobo tantíssim a faltar quan no el veig... snif... Pepóooon! >.<

doncs ja esta! adeeeeu!

No hay comentarios: