lunes, abril 02, 2007

ja tinc mp3!


Huolaaaa!

avui ja e nat a buscar els meus comics encarregats a l'FNAC pero resulta que els volums 1 i 3 estaven esgotats i no els han enviat! ¬.¬ i man dit que hi ha una tenda qeu es diu Jaimes que si que ho pot tenir! aixi que dema a la tarda, per burxar al Pels, anire a visitar la botiga aquesta! jejeje peeeeeels!

i avui, volia agafar el Julio, a la plaça pero se m'ha escapat davant dels nassos... ¬.¬ es que he bxat massa tard... xDDD i e nat a la carretera a buscar el primer que passes... i m'ha sorpres que el primer que ha vingut ha estat el Pepon, amb la cafetera que mai vol ningu, i no stava el seu estimat bus gris!!! deu haver petat del tot?? aixo sera culpa del paio lleig que el duia ahir! xDD pq el Pepon sempre cuida molt el seu estimat bus gris! ^^

i m'ha xocat aquell megasomriure que duia a la cara i que em pares davant... iooooh! jejeje espero dema que vingui igual de puntual i el primer de tots... pq em sap greu dxar paxar el Julio i el Brincos 3 pq l'espero a ell... aixi que dema he de nar a sant andreu a tornar uns llibres i a buscar-ne d'altres i a la tarda anire amb el Peeeeeels! o amb el Jose Luis, si el trobo!

els dissabtes hi son tots doooooos! el Pels i el Jose Luis! el que no sabem es si seran tant malvats km x canviar-se d'hora pq no hi anem o estaran al mateix lloc! pq ens agradaria fer una visita al Pels i el Jose Luis! jejeje ^^

i ja esta... buenu, m'anire preparant x nar a treballar! ah! e tornat amb el Pelopi, pels pels i pq anava tard, x variar... ^^ i m'ha sopres la cara que ma fet al pujar de "estas segura de que vols pujar amb mi?". xDDDDD m'ha respost amb cara de fastic... xDDD i no+ duia una iaia al bus amb ell! jejejeje i despres m'h fet gracia que quasi es deixa 1 persona a la nestle igual que va fer el Julio 1 dia!!! xDDDD que passava de llarg! pero lo que va fer el Julio va ser + espectacular! jejeje i llavors, m'he rigut d'ell x les ganes que hi posava en saludar als altres!!! jajaja cap ni una! hi posava + emocio l'Antonio que ell! xDD i tmb km conduia amb el cap tort i es menjava tots els semafors en vermell! xDDDD

ara si que ja esta!!! a veure si algun d'aquests dies de festa (q nu+ tinc festa al mati exceptuant els dies que tinc festa festa x a tothom! >.<) ah! al final no vam poder veure la peli del mr.bean pq no quedaven entrades :( pero segueixo pensant que em faria ilusio veure-la amb el Pepon, x exemple, dimecres, q es el dia de l'espectador i tinc festa x la tarda... seria molt maco! >/////< *o*

buenu, pos eso, que ja esta... ens veiem!!

ah! que si algu sap on i quan juga l'equip de futbol dels autobuseros que m'avisi que vull veure'ls jugar!!!! *o*

No hay comentarios: