viernes, marzo 30, 2007

una de freda i una de calenta! kin dia!



Holaaaa! aiii! no se com calificar aquest dia... no+ 1 cosa!! jooo! avui k mel kedo mirant m'aparta la mirada... ¬.¬ volia provar de parlar-li no+ pujar, pero ell no ma mirat i somrigut km l'altre diaaaa! U_U i despres, ja costa mes, encara que estigui supermegamono xDDD (ale! peazo paraules que poso, eh? :P). es que tenia 1 somriureeee... *-* el q ma deixat flipant es l'arribar a sant feliu... ¬.¬ vale que li e donat al timbre prop de la farmacia... pero... tant km per no obrir la porta... i me le kdat mirant i ma posat kara de tens algo a dir? o no t'obro... no se, potser volia que li digues algo... ¬.¬ aiii! es que li volia dir que m'agra pero no em surten les paraules... m poso nerviosiiiisiiima! pero la setmana q ve si, ja no passa d'aki!! >_< he de tenir mes decisio i deixar la verginya a 1 raco... ¬.¬ encara que quan em poso faldilla, despres em fa vergonya anar-hi i q em digui: on vas aixi disfressada? encara que la mona vagi de seda mona es queda! ¬.¬ em sembla que no deixaria de plorar... ¬_¬'

avui el Julio... sense comentaris... i no l'abaixo de la llista pq em fa mandra... ¬-¬ sera possible que m'hagi ignorat al pujar despres de tota la setmana sent aixi de bona persona amb miiii!!! ¬____¬ sort que ha arribat 2 minuts abans del iaio bona persona a bcn... ¬-¬ el que ma deixat flipant es el va de guapo saludant i l'Andalu saludant... xDDD kina kosa + rara! xD ah! he vist el Jose Luiiiiis! feia segles que no el veiaaaa! jejeje i ma burxat... ¬_¬ ma dit: ya se de donde vienes (:P). i e pensat: es evident d'on vinc!!! pero bueno... i diu: kn esa cara colorada k llevas! (pos si!!! que pasa?? eeeh? no em pot agradar el Pepon o que?? :P i si, venia de tornar amb ell i desaprofitar 1 altra oportunitat de dir-li que m'agrada! que paasssaaa!!?) pero buenu, al cap davall he pogut intercambiar paraules un parell de minuts amb el Jose luis! jeje *.* pq allo no es 1 conversa km les del bus de seure davant amb ell! jejeje ^^ i sempre em diu que pq no agafo el 51 i pillo el 64... que no es evident??? per xerrar amb ell pq em cau be!!! aii... i quan li dius, es fa el sorpres xDDD i et diu: ai, de veritat que l'agafes pq el porto joo? i es posa content xDDD quina gracia... xD pero quan mu diu el Pels no li admetooo! xDD jeje ni ho penso fer! amb el Pepon si... XD

avui ja me comprat una part dls comics que voliaaaa! i man trucat de l'FNAC x dir-me que tinc ls comics que e encarregat!!! ueeee! a veure si dilluns o dimarts i puc nar! :P

doncs ja esta! ara a llegir "boku ni natta watashi vol 1" ueeee!

No hay comentarios: