martes, abril 03, 2007

pluja, cafeteres i cara de pena



Hola U___U jooooo! el Pepon s'ha enfadat i deprimiiiit! no l'entenc, aquest home! ja u se, q em costa dir-li que m'agrada pero tampoc cal posar cara de pomes agres i de pansit pq em rigui del Julio, no? ¬_¬ vaaaaleee, jo m'emprenyo quan les bruixes volen lligar amb ell i faig el mateix, pero aixi entendra que a mi em fot molt veure'l lligant sense saber si sent el mateix x mi! ¬_¬ no?

jo, vale que es panseixi una mica pero que em deixi de somriure i passi de mi!!! jo que m'havia posat 1 altre faldilla que no em solc posar pq em fa vergonya pq es la + curta que tinc i la + mona i ell no em diu res! almenys em podria haver dit alguna cosaaaa! k el King Africa si que mu ha dit! ¬_¬

i volia nar a burxar el Pels, pero per 2a vegada consecutiva, quan vull anar a veure el Pels, plou... i passo de mullar-me pel pels... ¬.¬ pel Pepon si pero pel Pels no xDD *.- encara hi ha preferencies... xD :P

jooo! pero es que en la cafetera que duia el Pepon el seient del costat del conductor queda massa lluny i no se'l veu be!! i aixi no hi ha qui pugui dir-li res! ja em costa prou! ja que no duu el seu estimat bus gris, almenys un en que el seient del costat quedi apropet d'ell, aixi, encara que faci + impressio estar a tocar... no se, es + romantic xDDDDD que burra que soc! :P

avui he nat a sant andreu, no no+ a molestar el pobre Pepon, i he agafat una colla de dvds molt interessants que ara e acabat de veure: doraemon i els deus del vent! xDD si, que passa? m'agraden les pelis del doraemon!!! *o* molen! i tmb el manga de Ultra maniac, fins el vol 4... ja podrien haver comprat fins el 5e volum, no? ara em kdo sense el final! ¬_¬

i be, em sembla que no tinc res mes a dir... no+ que dema, provare de dir-li 1 cop mes, el que li vull dir al Pepon i a veure si em surt... espero q al seu costat no hi hagi cap bruixa de les que se'l volen lligar... ¬_¬ i si ell i posa de la seva part... pq ja em costa prou dirigir-li la paraula... U___U i no se, avui estava estrany, com si estes malalt o li faltes alguna cosa! ¬.¬ o potser mu ha semblat, pero es que tant ahir km avui estava raro, massa apagat... trist... i no feia el ximple km sempre i ha babejat amb 1 tia que duia minifaldilla km hauria fet en condicions normals i la tia que intentava lligar-se'l i ell ha passat! mmm... no es que m'agradi que vagi lligant amb bruixes putones pero es que estava molt raro... vermell, i apagat, km trist... potser te problemes amb sons pares.. nu se... ¬.¬ pero tampoc m'atreveixo a preguntar-li x si s'enafada amb mi pero es que m'amoina veure'l aixi... i veure'l trist em fa sentir malament... *-* el que em xoca es aquella dona que sempre puja i li diu"josecito" i ell sempre s'emociona i es posa vermell i es grata el cap, pero avui, ell ha passat de la senyora!!! i m'ha deixat flipant... en serio... molt raro... i si de veritat esta casat?? i si... realment li molesto i em va dir que no x algun estrany motiu?? ¬.¬ nu se, pero si esta trist m'agradaria intentar animar-lo pero no se km... es que m'ha sapigut molt de greu que es poses aixi x lo del Julio... ¬.¬ es que em fa gracia les cares que li fa el Julio, no x res del que li hagi dit! que no tinc paraboliques! del que em ric son de les cares, dels morritos que li ha fet el Julio i que semblava que li digues: hola, jose, estimado! xDDDD x aixo m'he rigut... pero ell sa enfadat i ha dit: et fa gracia no dir-me res a mi i a ell si?? U___U jooooo... es complicat!

Em sembla que ja se que es el que li falta!!! els seus fans! si es que jo ja sabia que amb mi no en tenia prou! necessita el seu superamic el Luis, els nens i la sudamericana! clar! aixo es el que li falta! i km que duu tres dies sense veure'ls... els troba a faltar! segur que si jo no hi anes no li afectaria ni em trobaria a faltar!!! segur que estara mlt a gusta dient: que be! la pesada que sempre em mira i em molesta i no s'atreveix a dir-me que m'estima no ve!!! ueee! segur... que malament.. potser si que l'hauria de deixar estar i anar amb el tren... pq potser si que soc tant pesada que no el deixo estar mai amb els seus fans... i despres em retreuen que si ja esta la "chica que mira a jose" i que ells no poden estar al seu costat... ¬.¬U____U (merda!!! que no em podre aguantar les ganes de plorar i hi ha + gent a casaaaa! U___U)

doncs res, dema sera 1 altre dia, no se km mu faig que cada cop que pujo amb ell al bus, en surto amoinada... ah! avui tmb ma sorpres que ell fora el primer en venir i + puntual que ahir! O.O fins i tot estava el Va de guapo a l'altra banda! O.O doncs aixo! que dema si!!! segur...!....