lunes, abril 30, 2007

el Pepón, el Julio i el Miguelito! xD

Huolaaa! k tal? xD

avui ma donat x escriure 1 miqueta + pero no escric res de la història pq no e escrit res, me mirat + episodis de Bleach! ueeee!

aquest mati ma fet gracia que el Pepón li ha tret la llengua al Va de guapo quan a passat pel costat del 50 que venia puntual pq el Julio ni se l'ha olorat x alla! O.O i el Brincos 3 tampoc... ma xocat que el Bigoti, que ultimament anava amb el Pepón nu estava. s'haurà reconciliat amb el Brincos 3? xD i avui km sempre,el Pepón estava massa okupat amb les seves iaiafans, al davant de tot... i a la tornada una munio de joves bruixes guarrilles que el persegueixen tmb, tmb volien lligar amb ell... ¬.¬ quin fastic de gent! que s busquin 1 altre home!! ¬___¬ encara que jo no soc qui per parlar T__T ja se que te novia i tot i aixi no em deixa d'agradar i el persegueixo tmb... ¬_¬quin mon + trist xDDD

doncs si, ma fet gràcia el Julio que duia maniga curta xD i km m'havia detectat! i el Gregor que tenia el bus que no li tirava x la pujada aquella XDDD quina gracia... em deu odiar x haver-me rigut d'ell xDDD i tmb he vist el Patillut superpelat! xD quina gracia XD

ah! si vaig kmentar que el Pepón estava mooolt lleig amb el look nou, val a comentar que avui estava mooooolt guapo, amb 4 cabells de punxa... :D baabaaa! i + quan sa tret el jersei i sa kdat amb la camisa, que ha trigat 3 anys i mig en posar-se les manigues al seu estil... xDDDD pero sa deixat molt guapoo... -_- kom cuida la seva imatge... -__- pero val a dir que si vaig dir que estava lleig tmb puc comentar que estava guapo, encara q sigui 1 burxador que no ma volgut dir HOLA quan e pujat i ma fet que si amb el cap km el Jacinto!!!!!! T___T ma fet MOLTIIIISSIIIIIMAAAAA rabia! ¬____¬ i me indignat... `pero el pitjor es que u ha rematat amb els pinzellets dels nassos! no, si brillant li queda el quadre de comandament del bus! pero a mi, ni 1 paraula! ¬___¬ mmm... quina rabia que em fa! la rabia se m'emporta! xDDDD (sempre ma fet gracia aquesta frase xD)

i a la tarda/vespre he vist el Miguelito que duia el 51 de les 9 +o- xD i ma fet gracia xD feia dies que no el veia xDDD i tmb pq em fa gracia que el Pepón li digui Miguelito, km aquell migdia que no+ feia que dir: Miguelitooo, donde estas? i que se'm va enganxar xD juju

au, doncs dema si que esvriure historia, faré 1 esforç. escriure + i faré deures de llati xDDD

i el dimecres d'anada i tornada amb el Pepón! em trobarà a faltar x no veure'm? :O tant de bo!*o* em faria feliç pero, que mu digues aixi, en pujar, hola bon dia! te trobat a faltar! jejejejejeje *o* m'agradaria molt, certament... i potser el dimecres faig 1 pensament i agafo el Pèls XDDDD quant de temps sense agafar-lo, pero es que realment no em ve de gust, veure'l... pq em fa molta rabia que no+ li agradi xerrar amb l'Emma pel seu fisic imponent...¬___¬ i que passa amb les que no tenim res, eh??? eh?? si es que ja sabia q el Pèls era 1 home que no+ valora el fisic i no la persona, no+ cal veure els calendaris que es gasta! no com el meu estimat Pepón, que si que valora km es la persona + que el fisic! ell si que es 1 sol! xDDD *o* guapo! :3

au, doncs toco el dos que vull llegir que em fa mandra escriure +! jojojo km fa el Bigoti! :P i km diu 1 altre: venga! xDDDDDDDD

No hay comentarios: