viernes, abril 20, 2007

El Pèls 2, una visita inesperada i cara de felicitat



Huolaaaa! k tal? avui un altre cop x aki explikant les meves vivències del bus! jojojo
avui el Julio ha vingut a l'hora clavada, i ha arribat a diagonal bstant bé pero no lo suficient pq el iaio Manolo ja havia passat, i ha vingut el iaio borde del 68... ¬_____¬ ecs! kk! i km que estava indignada se ma acudit dir abans de pujar (pero no em pensava que se n'adonès de la ximpleria que deia xDDD): "jooo! jo volia el Manolo! aquest no el vull. pero si no hi ha res més!". aixo es el que e dit i el iaio borde ha dit: ara veuràs. i ha agafat la radio i ha parlat amb el iaio Manolo i li ha dit: Manoloooo! tu fan dice que no le gusta ir conmigo. tu amiga que hace los deberes esta aqui, no te preocupes, y dice que le gustas + tu que yo... ¬___¬ aquest viejo... i ja esta... de tant en tant es girava x burxar i em deia: no hagas tantos deberes! ¬.¬ si, que més voldria! xD

i tmb he vist el ferran VII i el va de guapo, que avui estava guapo, no se... ¬.¬ duia 1 pentinat a lo Pepón ^.*
i després, he tornat amb el Pèls 2, que una de les seves superfans li ha dit: hola Greg! xDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD que boooo! bonissim! i jo aguantant-me el riure i ell dient: si, que passa? es el meu nom. em dic Gregorio, passa algo??? XDDDDDDDDD es que ha estat bonisiiim! no ha fet km el Julio que li diu Gregor, no! li ha dit Greg! xDDDDD i me fet 1 tip de riure al bxar del bus xD jojojojo *o* i ma fet gràcia saludant al Ferran VII, que sa kdat a la meva finestra i diu: es que tengo que ver a esta todo el dia o que? i llavors, li e girat la cara i li a dit al Pèls 2: eh! q me gira la cara! i el Pèls 2 li ha kntestat algo :P

i avui he suposat que el Pepón ha perdut la carrera amb el Julio pq el Julio ha passat a les 13.40 puntual, pq le sentit quan estava a punt de marxar cap a la feina... aixi que...haurà dut molta diferència? estara picat pq ahir el Pepón burxava força amb el tema? o va ser pq em vaig riure d'ell ahir pq vaig arribar abans amb el Pepón!?

ah! avui tmb ma fet gràcia la supersalutacio del Brincos 3 al Pèls 2. almenys, ell no el margina! un punt pel Pèls 2! ^^ jeje que sapiga, que la setmana que ve, segurament m'haurà de dur força! ^.* aixi que es prepari x guanyar punts! tmb records al Calvorota, que tmb su esta currant! i tmb ma fet gràcia el Julio saludant x la finestra del seu bus! jejeje ^.*

doncs ja esta, ara em viciaré a + anime! ueee! be... si avui he vist el primer eps de Lovely complex!!! m'ha encantat, la veritat ^.*

i ara, fins aviat! diumenge aniré a fer 1 visita al Pepón i espero que dugui tan sols la camisa pq vull fer-li 1 fotoooo! es que esta taaaant i taaant guapo!!! >o< aixi que vull demanar-li diumenge si em deixa! aixi que ja u saps, Pepón, posat més guapo encara (amb els cabells de punxa em faràs + contenta *o*) i aixi et faré 1 bona foto! ueeee! *o*

au, fins aviat! ara si :P

No hay comentarios: