miércoles, marzo 28, 2007

Quin mal els peus! xD Julio! ueee!



Holaaaaa! avui he nat de bon mati a veure el meu estimat Pepon (jeje) que avui estava guapissim... encara que a aquelles hores, i tant fosc, no el veia massa be... :s

pero si que feia el burro amb les iaies... ¬.¬ km sempre... aquest home sempre lligant amb totes les dones que se li prensenten... si es que... ¬_¬ no te remei!

i stava mu guapo, amb aquests cabells que duu! xD no se que feia, kuan hem tornat, que estava mirant el motor de bus.... x terra!!! xDDD que macooo! xD m'ha fet gracia... ¬,¬

i tmb avui, kuan e pujat a diagonal, he gafat el 68 no+ arribar a la parada i era: el Mr.Simpatia!!! que fort! i x 1 cop m'ha dit "bon dia, senyoreta!" xDDDD kina gracia, i li he hagut de dir hola. me nat al fons del bus i he vist 1 viejo que estava enlloc del Brincos 3 al 61... kk..,. jo volia el Brincos 3! k es + guapo! xD (i jove!)
i tmb, quan esperava al Pepon aquest mati, he vist el Lolooooooo! que duia el 51 de les 7.30 (per la plaça), amb la cafetera de bcn remodelada, i s'havia tallat els cabells!!! O.O *o* stava +guapo! xD i he pensat: llastima que surt del pobles a les 7.50 aprox, que sino... xDDD m'ha fet dubtar i ma temptat!! Lolooooo *.* pero avui el Pepon estava molt amable *.* i molt maco *.* jeje, aixi que ja he fet be. si m'ha dit adeu i tot, quan e bxat ( a l'anada cap a bcn) ^^ i m'ha posat molt contenta... jejeje *o*

avui no he vist el Calvorota, per aixo... T.T on deura ser?? *_*

i despres, x tornar, he arribat a la biblio i estava el Ferran VII, i jo, que em sentia observada mentre em menjava 1 canya de crema... sera possible?? es que es interessant veure km em menjo 1 canya??!! aiii... q xafardero!! xD

i x tornar... doncs e nat amb el Pepon, pq en tenia moltes ganes, pq dema no el puc agafar, pq entro a la feina a les 13.45 i llavors, he de tornar amb el Julio (i no ho dic amb cap mal sentit, eh? que el Julio em cau molt be! xD) en el de les 11.50 ^^ no podre veure el Pepon fins divendres!!! Pepooooon! jo U___U pero quins somriures que em feia! aiii! estava + guapo! i lo mono que sa posat quan el Javier li ha regalat algo... que semblava ser aquelles coses de pokemon que donen a les patates, q mon germa esta viciat a jugar-hi... xDDD i feia 1 carona de felicitat km dient: els nens m'estimen! xDDDDD *.* mono, + q monoooo! i el Julio, quina gracia que ma fet! es que el Pepon estava a la parra... i llavors, el veig mirant per on ve el 51 i penso: no ve cap bus pq el pepon mira cap a l'altra banda. i si! venia el 51 amb el Julio! quina gracia quan le vist saludant amb la ma! quin riure! no me'l podia aguantar! km li diverteix burxar al Pepon!!! xDDD jejejeje^o^ i llavors, els nens volien que el Pepon avances al 51 pero jo tinc 1 teoria: al Julio, un cop ha passat 1 bus no+ el podrien adelantar 3 conductors: l'Antonio (calvo), l'Antonio (Odia 2) o el Juan. aixi que per molt que s'esforcin els altres en voler-lo avançar, si no es que el Julio esta gafe no hi ha ningu que el guanyi en puntualitat, qualitat i velocitat! ueeee! superfan del Julio! xDDD (home, es que fa ja 3 anys que em porta!! ^^)

me n'he nat x les branques, km sempre... doncs el que deia, que el Julio s'ha escapat, amb tots en verd i el pepon alla s'ha kdat... jejeje ^^ pero avui no tenia ganes de fer carreres, seria pq no hi era l'Alex?? el seu pequefan?? podria ser... ^^ aiiii... pero k mono que estava ell!!! *.* i el Pepon, que en veure el Pelopi, reia, no se pq... T.T, l'ha saludat posant-se a riure, i el Pelopi, amb el cap torçat, km sempre, l'ha saludat! xD kina gracia! em fa molta gracia km es saluden , ves! ^^ ho trobo divertit! ^.*

aiiiii! doncs dema haure de soportar el mono de no veure el Pepon i esperar a divendres. ah! doncs aixo, que quan anava amb el Pepon e vist l'anunci de una nova peli dl Mister Beaaaaan! jo la vull veureeeee! mmm.... ho proposare a les altres...encara que m'encantaria nar al cine amb el Pepon... jejejeje *.*

doncs a veure si divendres m'atreveixo a dir-li jaaaaaaa! m desespera que no em surtin les paraules!!! (snif)

au, doncs ens veiem! vaig a rentar els plats!!! jejejeje *_*

ah, si! avui m'he comprat unes mitges noves!! ueeee! ^^ son moooolt mooones! jeje, ja me les posare divendres o dissabte! ^^

ah! ara m'he recordat k tmb m'he trobat el "viejo topo" quan tornava de classe i nava a pel 56 i salta i em diu: holaaaa, que a buscar a tu viejo?? sera... borde!! no es 1 viejo! encara que ens portem 22 anys! :P i em diu: ahora ya se km es el conductor que te gusta!! burxador!! ell que feia apostes amb el Iaio tarat!!! ¬_¬ es 1 burxador, el Viejo Topo, q esta enlloc del Iaio Barbut i s'associa amb el Tarat! ^^

No hay comentarios: