viernes, marzo 16, 2007

Reflexions d' una tonta...

Aiiii! que tonta que soc!!! T_T pero mira que tonta amb majuscules! >_<>

Buenu, doncs despres de calmar-me una miqueta... ¬.¬ pq estava realment fatal... ¬.¬ pq no he aconseguit dir-li res al Pepon i m'he sentit km 1 idiota quan le vist supersomrient i me pensat que em somreia a mi i resulta que sempre li feia aquell supersomriure a la Maria... ¬_¬' m'he frustrat moltissiiiim u.u i x aixo m'havia repensat de tornar-hi a anar, de no tornar-hi, vull dir... es q me sentit idiota... i pensar que em pensava que em somreia a mi... snif... que ximpleta k soc! km m'havia de dir coses a mi! jeje que tonta soc! ¬_¬ esta molt clar que el que mes li agrada es estar amb els nens, i que si no hi son els troba a faltar moltissim, al igual que el seu superfan, que avui no ha vingut, i es notava q al Pepon li faltava algo, l'alex i el superfan tmb... no se pq em mato a anar.hi, pq si no hi anes no em trobaria a faltar... ¬_¬ (snif) es la sensacio q he tingut avui i tenia 1 ganes horroroses de bxar del bus i tornar caminant... que ja ho vaig fer 1 cop... ¬_¬ pq volia veure'l pero alhora no el volia veure... ¬_¬

ai... que trist... doncs avu el Julio s'ha portat molt be amb mi, km kasi sempre... jejeje i li ha dit algo al Brincos 3, q no ho e sentit, pero que m'es igual, pq el que em fa gracia son les cares que es posen entre ells! jeje i llavors, el Brincos 3 m'ha saludat amb la ma mentre reia... jejeje (pobret, deu pensar: aquesta pesada sempre m'esta mirant! ¬_¬') i llavors, el Julio ha arribat b i he pogut nar amb el Iaio bona persona, que avui estava animat, l'home, i duia a la vella bruixa de sa germana, que mira que es bruixa, aquella vella! i emprenyadora! manipuladora! (¬_¬pobre home...) i llavors, en veure'm esperant-lo m'ha somrigut i ma parat davant i ma dit hola bon dia amb 1 somriure... jejeje 1 dia em preguntara de que faig els deures... jeje, es nota q li intriga :P

i despres, e nat a mirar si trobava algun comic i he nat amb el Viejo topo, q es superborde, per pujar fins a la illa, per no trobar cap comic, i llavors, ma fet gracia pq mentre pensava 1 escena ficticia molt divertida, ha passat el Julio rient i saludant amb la ma... xDDDD ni que m'hagues llegit el pensament. despres, he bxat fins a collblanc caminant, x nar a buscar el Pepon, i he vist l'estupid del Ferran VII, intentant lligar amb 1 altra que no sigui la xurrera de la xurreria de sempre on diu que va a pixar XDDD, q era 1 tia rossa (l'adjectiu qualificatiu, me l'estalvio xD). i despres, ja m'he posat a llegir el vol 3 de loki mentre esperava al Pepon... jeje, quan e bxat ell arribava... amb el seu estimat bus gris... i no duia les ulleres de sol!! pero que guapo que estava.. amb aquell mateix pentinat d'ahir!!! jejeje (ah! pero em fa por dir-li algo i que m'ignori, es que he de reunir molt de valor x parlar.li i si a sobre, passa de mi, llavors si que m'agafa algo... per aixo m'ho penso tantissim abans de dir-li res, em fa tanta por que m'engegui a la merda amb 4 crits km va fer el Pelopi... ¬_¬ que no+ de pensar-ho em venen ganes de plorar i de no dir-li res, de no dir-li que l'estimo, per no patir, pero pateixo igualment, i encara que el Brincos 3 em sermonegi i em digui q perdo el temps anant amb ell i que mes em val aprofitar-lo x estar amb el Pepon, doncs crec que de tant en tant, m'agrada nar amb conductors que no em facin posar tant nerviosa, q em facin riure... i amb aixo no vull dir que no em faci riure ni em diverteixi el Pepon, pero el cas es que ultimament, no+ de veure'l estic fatal, no+ faig k pensar km puc parlar-li sense que passi de mi, pateixo pq si el crido em giri la cara i faci veure que no em sent... aixo em fa patir molt... (joooo! es que m'agrada moltissim pero m kedo massa tallada i soc incapaç de dir-li... ai! si em dones alguna pista per saber si realment no te ningu a la seva vida, doncs llavors, si que no em faria por dir-li que m'agrada, ja se que no es cap garantia de res, pero millor saber que esta disponible que no feliçment casat... snif...¬_¬ km + penso + m'enfonso a la merda... ¬_¬)

peazo ralladaaaaaa! pero m'he quedat bstant a gust... jeje :P (pero no del tot, encara estic trista...¬_¬) a+a+ em pensava que si visitava la Neus, m'alegraria amb les seves histories tant divertides, pero quan he arribat a la carretera, ella estava a la parada i el 51 a punt d'arribar-hi... ¬_¬' i es clar, evidentment, un paio que no em duu cada dia no m'esperaria... i efectivament, doncs sa fet el mono i m'ha dit adeu Cris, un dels 7 tios bons que he descobert recentment... ¬.¬ quines confiances, aixo de Cris! aquest paio que fa km a maxim 3 mesos que em coneix!! :P el pitjor dels novatos es el cap de pinya! que es 1 perver toca culs! en serio! ho he vist amb els propis ulls! i la continuacio esta censurada! (pq a +a+ es reincident!!! T____T)

i despres, ha vingut el Manel, que duia el bus groc florescent, amb el 64, i q ha vingut força puntual, a les 15.33... jojojo xD i s'ha posat a fer el burro amb la porta!!! xDDDD jejeje i m'ha fet riure... pero avui estava estrany... es que semblava una persona normal... ni ell mateix ni un conductor! es que no feia el burro! estava serios! (buenu, a "ratos" feia alguna que altra bestiesa, pero no semblava el mateix de sempre... i mentre pensava aixo m'ha dit: en que penses? xDDD que bo! avui ell i el Julio semblaven tenir telepatia! i m moria de ganes de preguntar-li que que li passava que estava tant quiet... pero m'ha fet cosa, pq potser m'evitaria la pregunta... potser s'ha barallat amb la novia... ves a saber! :P) i lo millor, q ja era + del seu estil, ha estat quan e bxat, que m'ha dit adeu a lo "eooooo" i m'he fet 1 tip de riure... jeje, allo era el que volia! :P

ah! mentre navem de cami he vist els 7 tios bons joves i guapoooooos! jejejejeje *o* i tmb he vist 2 dels meus 3 homes tios bons xDDDD (no dire de moment qui son... lalala xDDD) total, q trobo que hi ha 10 tios que son molt guapos en aquests moments, en aquesta companyia xDDDD jajaja :O buenu, i pq no he vist si hi ha + novatos guapos... juju i el tio bo que m'havia deixat tirada, rient-se de mi x perdre el bus, m'ha saludat kuan tornava amb el Brincos, q ara esta molt canviat!!! em recordava el Jose Luis, no se, mes amable, xerrant amb les marujones, animat.... O.O no se, estava raro...pero m'alegra que el Brincos sigui amable, ara.. pq me rigut moltissim! jaja aixo no mu esperava! i tmb m'ha dit algo que l'ha fet guanyar punts i pujar 1 mika + amunt de la llista... *.- i el Pels tmb, per no preguntar-me el que sempre em pregunta i q m'emprenyaa taaant que em digui... jejejeje, es que no es que no vulgui q mu pregunti, pero tio, pensa que molesta que s'interessin abans per les teves amigues q no per tuuuu! es que... em pregunta: que tal l'Emma i la Tati? ah! au, ja pots seure que tu no m'interesses ni ets el meu tipus de dona... tioooo! vale, no m'interessa ser el seu tipus de dona ni res x l'estil pero el q m'indigna es que si pregunta x les meves amigues, pregunta x mi, al menys 1 miserable, k tal? tot be? i no un k tal les teves amigues? km els va? i q no et pregunti res +. al dia seguent, lo mateix... i al seguent... jo! es que al final t'emprenyes pq vas x xerrar amb ell i passar 1 bona estona i t'acabes emprenyant pq no et valoren de la mateixa manera que fas tu!!! ¬_¬' pq a les demes no els ho fa aixo?? mmm... es 1 cosa que fa temps q m'intriga... aquest caracter tant estrany del Manel... ¬.¬

uf... avui... quina rallada q estic escribint! :P i em sembla que ja esta... pq no+ cal dir que he nat a norma a comprar el comic xl Miki... i de passada me comprat 4 comics x a mi xDDDD jojojo (km fa el Bigoti :P)

uf... i el dilluns, que treballo de 14 a 20... mortal... i es el sant del Pepon i no el puc felicitar... pq a part de que es dilluns i anira supermegatard, no m donara temps de fer res i no el podre veure... joooo! doncs au, des d'aqui el felicito, encara que ell no ho vegi ni ho sapiga... jejeje moltes felicitats xl teu sant, Pepon! xDDDD quines bestieses que escric! :P

i res, recordar que el meu aniversari es el dia 21, dimecres que ve... que ja kda molt poquet... 5 dies!!! jeje, aquest any, km q no veig el Pelopi no em fa el compte enrera dels dies que queden pel meu aniversari!! jooo! amb la gracia que em va fer l'any passat! (encara q encara estava dolguda amb ell, em va fer ilusio, aquell gest! :P encara q qui es va endur la palma va ser el Pels amb el seu aniversari feliç a les 7 del mati!!! ueeeee! q em canti l'aniversari feliç al bus sense fer-li vergonya va ser lo millor x començar el dia!!!!! jejejejeje em va encantar *.* jeje, si ho fes el Pepon em faria feliç i vergonya alhora, pero estaria + q satisfeta... pero no ho fara... pq mai ma volgut felicitar en aquests quasi 4 anys d'anar amb el bus amb ell... sempre ha passat de mi quan li he dit que era el meu cumple...¬_¬)

i buenu, em sembla q x avui, de bus ja n'he tingut prou... ¬_¬ lalala... ara intentare canviar les llistes de preferits i de "dolents" jojojo xDDD i ja esta!!! gracies als qui heu llegit la meva rallada de reflexio sobre el meu dia i s'accepten comentaris al respecte... per cert, si algu em sap explikar pq els homes son tant estranys, q mu expliki... ¬_¬ jooooo! aixo de no haver tingut novio en ma vida m posa les coses molt complikades i no entenc els homes!!! o potser es general?? les que tenen mascle els entenen?? O.O pq jo no els comprenc... potser no+ son els conductors... ves a saber!!! jeje :P

avui no he vist el Cap d'es... joooo! em va encantar el dia en q em va veure en la distancia i em va fer 1 supersalutacio!!! jejejejeje quina gracia! xD vaig nar superanimada a la feina... per cert, ja ho sabeu, si em voleu fer 1 visita a la feina... no us talleu!

i gracies als que m'hi heu visitat!!! jejeje que no en son pocs! ah! el perver ¬_¬ no cal que vingui tant sovint, eh?? ¬_____¬

ah! i moltes gracies a tots aquells que teniu tanta paciencia amb mi i sempre m'aguanteu les meves bestieses: Emma, Tati, Edith, l'Anna, la Carolina, la Eli, el Pepon, Julio, Brincos 3, Jose luis, Cap d'es, Va de guapo, Bigoti, Gos, Pels 2, Pels, la Neus, els 2 Antonios, el Brincos i no se si hi ha algu +.... jejejejeje *o* moltes gracies a tots i q espero que us omp'liu de paciencia per seguir-me aguantant! jejeje *o*

au, bona niiiit! *o*

No hay comentarios: