jueves, marzo 15, 2007

punxes, punxes i mes punxes!

Huolaaaaaa! ja torno a ser aqui! jojojo

Pero que guapo que estavaaaaaaaaa! joooooo! *o*
No em sortien les paraules de lo guapissim que estavaaaa! Pero dema si, d'avui m'he d'esforçar molt mesdespres d'aixo he de superar la vergonya i dir-li ja el que penso pq sino malament!

Doncs avui el Julio no+ estava mig gafe, pq ma enxampat el Iaio bona persona, que duia el bus buit i estava tant amable i simpatic km sempre.. jejeje

i per la finestra he vist al Brincos 3 q duia 1 look superestrany! era km 1 pentinat de cabell normal i de punxes alhora! :O i tambe el Va de guapo 2, el tio lleig del collblanc que duu lentilles per nar de guapo, l'Andalu, el Va de guapo (encara q d'aquest ja es bastant normal q els dugui de punxa), el Mario, el Calvorota no xD, el Cap de pinya, el cap de pollo, el Pepon (jejejeje, que estava guapissim! encara no ho havia dit, no? )

i no se si em deixo algun... xD ah! el Pelopi, que ma dit l'Emma que aquest mati el Pepon ha girat la cara al Pelopi quan la saludat i en canvi, al migdia, el Pepon s'ho ha repensat i se l'ha mirat! xDDD mentre que el Pelopi el saludava! jeje


i tmb que m'he espantat molt quan e vist arribar aquell bus 1/2 nou enlloc del bus gris del pepon... ¬.¬ em pensava q vindria el lleig del collblanc i no el Pepon, pero en veure'l a ell ja m'he sentit mes tranquila.. jeje... es que em sentiria fatal si anes a veure'l i no hi fos! (q ja m'ha passat)

doncs avui m'he comprat el vol 12 de Amasando Japan i el vol 1 de Dramacon! (super interessant, una noia q es diu Chris i que s'enamora d'un tio que la consola xD em recorda a algu...
)

i m'ha agradat molt! avui al 56 m'ha xocat que hi havia 1 conductora... que conduia km el cul! ¬_¬' ai! si es que km el Pepon i el Brincos 3 n'hi ha pocs! encara que el Pepon s'hagi saltat algun que altre semafor!

ah! i avui 1 altre cop el seu superfan s'ha assegut al meu costat... ¬_¬ avui m'ha dit niña enlloc de chiquilla... ¬_¬ joooo! i el Pepon que duia les ulleres de sol! que estava molt guapo amb elles pero que no li veig els ulls! jooo!

buenu, doncs dema si! a x totes, pq sino em sentire + que idiota!

bueno, doncs, despres de escriure tot de bestieses vaig a bxar-me els deures de llati... i a preparar-me per anar a pencar!

no+ afegir que espero que dema el Pepon segueixi anant tant guapissim dema i que no em mori quan el vegi! jeje