sábado, marzo 17, 2007

Un dia bstant penos


Hola... doncs el q diu el titol, avui no ha estat 1 dia massa bo, al igual que ahir, no tinc 1 bona setmana... ¬.¬ avui, q man clavat 1 bronca a la feina i amenaçat en despatxar-me al proper error... u.u

doncs avui he nat al Pape a comprar-me els vols 3,4 i 5 de Mai Hime, per sentir-me 1 miqueta millor, pero no m'he sentit millor... llavors, he pensat que burxar al Va de guapo seria la solucio... pero tampoc la era! pq tot i q interiorment m'he rigut d'ell x dur una cafetera no me sentit millor, en el fons, l'unic que volia era veure el Pepon... u.u o be burxar a un noi guapo x sentir-me millor... jooo! pero tans sols he vist el va de guapo i el paio 1/2 calvo lleig km 1 pecat! i borde que condueix km el cul! u.u

i be, per acabar-ho d'adobar, he pensat que veient les supernenes z, em sentiria millor pero en veure 1 episodi i kdar-me amb la intriga... doncs ma fet posar nerviosa...¬_¬'

i he kmençat a llegir Tactics, de la Sakura Kinoshita, pero es que se que em kdare amb la intriga quan acabi aquest volum 1, i se que trigaran, al menys, 3 o 4 mesos en treure el vol 2...¬_¬' joooo! a veure si dema faig algo del dret... ¬_¬ per no tenir... tinc son pero no ganes de dormir per por de tenir malsons amb tot aquest malestar general! jooo! si estes el Pepon li diria q em consoles amb 1 abraçada... ho faria? :O T_T tant de booo! jejeje :P >////<

buenu... doncs au, ah! ja ma vingut la inspiracio per al 6e capitol de la historia! jejeje, us posare dema, si puc, el final del capitol 5e i despres començare el nou capitol, on el Tecus, sera molt important! i tmb, afegire els novatos tios bons... no tots, pq alguns encara no tenen mot.. xDDD al final si que sera 1 harem de tios bons, km deia el Pels, que 10 tios bons ja es algo!!! jejejeje xDD

au, fins dema!!! *o*

No hay comentarios: