viernes, junio 10, 2011

Passejant amb l'Emma i els negrets...

Holaaaaaa!!

avui ja he enllestit el treball del màster :D (diumenge llàstima que no podré molestar al jota... U.U perquè agafaré el de les 17,15... que el vols portar? xDDDD). només em queda repassar-ho tot i afegir alguna coseta més ^O^

i avui he nat a l'FNAc xDD a per 4 novetats (només 4 perquè com aquest mes, s'ha d'estalviar ^.^) Hoy comienza nuestro amor vol 11 (que m'he quedat amb la intriga 1 cop més ¬,¬), el vol 2 de Néctar de sangre (serie completa), el 2 de Eso pasa por enamorarte (altre serie completa) i el vol 1 de Ultimo (serie nova :P) es que volia el 4 de pasion bajo las estrellas i com no hi era, he començat ultimo xDDD
ara estic viciada a tornar a veure Bola de drac Z, la saga del son gohan a l'institut. ^^ anar veient i eliminant pq encara no hi ha diners per comprar els dvds xDDD jejeje ^^ pero potser pel meu sant em compro el primer dvd o el dvd 12 xD per tornar a veure aquesta saga ^^

i amb l'Emma hem anat a donar 1 volta xDDD i hem agafat el bus amb l'Edu (per no caminar xDDD) i quan ens hem creuat amb el Pèls ha estat divertit (però si ens hagués localitzat hagués estat encara millor xDDDDDDD). però encara millor ha estat el tio raro del SF2 xDDDD que en veure el pèls saludant, intenta saludar, i com q l'emma no el coneix i tampoc m'ha parlat mai, passem i el tio s'indigna i ens mira malament xDDDDDDDDDDD

i ja està. els horaris de la setmana que ve encara no els sé. demà els sabré (avui els havien penjat però feia pal anar-hi amb lo que queia xDDD) demà al vespre, quan torni de pencar ja els posaré xD jojojo he vist el Bigoti amb el 119!!! vull pujar amb el 119!!!! m'encanta!! és gegant com el 118 i el 121!!!! (que per cert, encara no he pujat al 121 tampoc ¬___¬) porfiiiii, que demà sigui el bus de les 22,15 xDDDD 119... snif... xDDD es que es més gris i brilla molt!! xDD

els conductors del dia: el Jota (que ha saludat :D), l'Edu xDDD (per esperar a que baixessim mooolt pacientment xDDD i x esperar a que arribessim xDD es que amb els nens... :P), el Pèls xDDD que ens havia detectat massa tard xDDD, el Brincos 3 (per la seva gran amabilitat ^-^) i el Patillut xDDDD (q m'ha fet molta gràcia ^^)

i crec que no em deixo ningú. pq el Jesús l'he vist però no m'ha vist i no ha saludat ni res de res ¬,¬

apa, doncs demà més!! i ara a acabar el vol 21 de bobobo, que ja estic acabant-lo (m'he llegit abans el vol 11 de hoy comienza nuestro amor que el de bobobo, q el tenia començat :P). i de cara a demà, he de pensar què em llegeixo en els viatges en bus.

No hay comentarios: