sábado, junio 04, 2011

Horaris de la setmana que ve i altres assumptes. xD

Huolaaaaaa!!

doncs ara feia dies que no actualizava, més que res per falta de temps, però també per falta de ganes (x assumptes familiars xDDDD... per culpa de la novia de mon pare, més concretament :P... m'han encantat els rumors inventats xDDD he rigut molt xDDD sobretot, quan van donar-li les culpes al Borde xDDDDDDDDDDDDDDD em va encantar el jota preguntant-li descaradament a ell si en tenia la culpa del que havia vist xDDDDD genial xDDDD).

doncs aqui van els superhoraris de la setmana que ve!

** dilluns: de 7,00 a 12 i de 13 a 16
** dimarts: de 7,00 a 15 (al final és a les 7 pq se'ls va nar la olla i es van equivocar ¬,¬)
** dimecres, dijous i divendres: festa! (ueee! per entregar el treball del màster)
** dissabte: de 14 a 22 (a agafar el bus de les 22,15... si sortís 2 o 3 min passades les 22,15 l'adoraria xDDD es que sino, no podré dormir U.U)
** diumenge: de 9 a 17 (horari intensiu de cap de setmana de treballar sense parar)

llegit el vol 42 de Bleach en els viatges en bus *-* i ara a esperar dos mesos x més xDDD llegit també el vol 3 de Zombie loan (en horaris partits de la feina :P) i ja està :P per demà, que tinc 45 min d'espera abans no vingui el bus xDDD per tornar, doncs m'emportaré segurament el vol 3 de Kami nomi o un del bobobo ^^ (que tinc el 20 i 21 pendents de lectura xDD encara q riure sola amb el que llegeixo... xD)

ah! avui he molestat 1 miqueta al pobre Jacin xDDD i es que com que eren les 7,23 encara no venia el bus i veig un bus que ve i el crido xDD sense pensar en que pugui ser 1 altre. veig: a Cotxeres xD i em quedo: i si té l'indicador espatllat, que? aixi que el crido i s'aparca xD i hi vaig i li pregunto si és el collblanc xDD i em diu q no, q va pal pueblo xD i li dic: oh! ets un 51? i em diu que si xD i li pregunto si sap quan vindrà el collblanc i em diu q no sap qui es tampoc, q es principi de mes (jo tampoc ho sabia, sino, al veure al Jacin no l'hagués cridat) i entre que molestava al pobre Jacin xD ja es veia de lluny el collblanc, q eren les 7,25 U.U i penso: si es el ceri riuré xDDD i va, i ve el Ceri xDDD i és: tota la setmana aguantant-me! xDDD i li dic que no s'en vagi sense mi xDD i res, la mar de bé :P
el Ceri estarà content, q a menys que porti un collblanc dissabte q ve cap a les 12,45 o aixi, no em portarà en tota la setmana :P jeje a veure qui serà el del bus de després del Ceri xDDD q em portarà dilluns i dimarts :P

i també m'ha fet gràcia el Wally... q duia el de les 16.15 U.U i q venia somrient O__O i mig amable m'ha dit hola O-O i mirava quan marxava O.O cosa que també m'ha sorprés xDDD

i aquesta setmana també em va fer gràcia el q va fer el Jesús xDDD q si, q intentaré anar-lo a molestar 1 miqueta xDDD pero no recordo en quina hora el vaig veure... q crec que era un 61 o un 64 xDDDD i sobre el Borde... sense comentaris... xDDD igual que abans que desaparegués 1 mes xDDD sense poder parlar amb ell. xDDD encara que es va descollonar quan va veure que li deia "el germà del Pepón" al germà del Pepón O__O pq li deia Pepón al Pepón... no sé pq es va sorprendre O__O) encara que ara ja sé com es diu. jejeje :D es que m'intrigava xDDDD

i vaig acabar de veure Star driver ^^ m'he passat el mes veient 1 episodi al dia mentre sopava o dinava xDD i després de que l'acabés, m'ha agradat ^^ ha estat interessant, amb moments interessants i una miqueta pervers :P jejeje ^^

i a veure quin començaré a veure en els meus àpats xDD jeje. algun dels finiquitats. he vist els primers de ayakashi i ayashi akashi pero cap dels 2 no m'ha fet el pes, aixi que pasando. passo de perdre el temps. tinc per finiquitar la primera temporada de hayate, q possiblement sigui la que vegi quan mengi XD pero potser pensava en alguna altra menys d'humor, perque no sé, no em ve de gust xDDD

els conductors del dia: el Jacin.

No hay comentarios: