jueves, agosto 26, 2010

Heartbroken chocolatier.

Huolaaaaaa!!

avui he acabat de llegir una de les meves noves adquisicions franceses: Heartbroken chocolatier vol 2 (l'1 el vaig llegir ahir xD) i val a dir que m'agrada molt, com la majoria de les obres de la Setona Mizushiro ^^ el que em xoca es que sempre tots els seus personatges están enamorats bojament i excessivament, quasi obsessivament d'una persona i que fan brutalitats per estar amb ella tot i que no els correspondrà mai T_T curiós xDDD a veure quan surt el vol 3 *-* (l'any que ve... però quin mes? ja veurem xD).

avui he nat x nar amb el Mandonguilla xD i he vist el Pepón *-* que m'ha saludat amb la mà xD i m'ha posat contenta xD jeje :P i he vist a son germà xDD m'ha fet gràcia xDDD

i per tornar, ha estat el Carlitos xDDD q m'ha dit hola ben alt i clar xDDD no ha quedat cap mena de dubte xDDD

(em va sorprendre 1 cosa que em va dir el Jose luis ahir U____U estic encara en estat de shock xD).

total, els horaris de la setmana que ve (3 dies de festa!!!):

** dilluns -- de 13 a 16 i de 18 a 23
** dimarts -- de 13 a 19,30
** dimecres, dijous i divendres --- festa
** dissabte -- de 13 a 17
** diumenge -- de 9 a 15

i ja està... jojojo... 3 dies de festa!! ueee!! ^^ comencem bé el setembre, si senyor! :P

i em sembla que pel que fa a lectures de manga ja està, pq el 37 de Bleach encara el tinc a mitges i després l'acabaré. estic decidint què m'emporto per llegir demà a l feina, ja que són moltes hores allà i necessito lectura i després per l'odiós nitbus també T__T aixi que possiblement sigui la novela de Haruhi i algun tomo gruixut :P jojojo :P el que el tomo encara no el tinc decidit :P

i segueixo amb l'interessantíssim anime de Giant Killing *-* em fa gràcia com per un gol el Tsubaki té 1 èxit impressionant xD és mono, el noi xD

i vist l'ep 7 de Shi-ki *-* en Masao resucita! xDDD a veure què passarà pròximament, quan hagin subtitulat el 8 :P (i no sé què passa amb el 8 de Nurarihyon, q no puc baixar-lo i li tinc ganes dd ahir U__U). i idem amb el 8 de Kuroshitsuji. aixi que em quedo, de moment, amb Giant Killing... quan arribi a l'ep 21 (vaig pel 15 xD) llavors ja pensaré si segueixo amb el Cazador de la bruja (que vaig per la meitat xD) o bé començo algun dels molts que tinc pendents :P mentre espero els episodiss setmanals de les que més m'interessen (maid sama, fairy tail, detectiu conan, one piece, shiki, nurarihyon, seitokai yakuindomo i occult academy ^^). -> si que en miro, de les setmanals! xDDDDDDDD lalala... :P i les porto totes al dia menys seitokai, q en tinc 3 x veure :P jeje :P

apa, doncs els conductors del dia: el Pepón (per descomptat *-*) i el Carlitos ^^

No hay comentarios: