sábado, enero 23, 2010

Encarrecs d'aquest mes ^^

Huolaaaa!!

avui al matí he nat a Jaimes a buscar l'encàrrec que vaig fer al desembre, que ja creia que aquest mes no arribaria U.U i he nat a pel bus xD on el paio sense nom m'ha dit que ell passa el bus al Raúl xDDDDDDDDD per si el volia nar a buscar per la tarda... quin home! xD i llavors ha passat la rossa, supermona com sempre ^^ i el Jacin, que en quedar-me'l mirant s'ha pentinat ^^ jajaja m'ha fet molta gràcia :P i el Punyeteru, q sabia que venia l'odiós del Domingo i per aixó reia a l'altra banda!! traidor!! em podria haver dit que era ell i no l'agafava!!! T__T encara que no em venia de gust baixar a Collblanc T.T i llavors, he nat a Jaimes a buscar els meus tomos *-*

** Comme elles vol 7 a l'11
** BODY vol 8 al 12

i ja està xD jejejeje *-* i de cara al mes que ve he demanat alguns altres, la meitat quasi de la Kaori Yuki ^^ jejeje (q em té viciada :P). i per tornar he vist que el del 57 era el Pèls 2 (l'he vist quan nava al WC de la illa, pq era d'hora i em sobrava temps i necessitava anar-hi xD) i he dit: menys mal! i ha vingut bé, puntual xDD i venia jalant-se un caxo bocata xDDDD

i llavors, quan arribavem veiem 1 Oliveras i fa amb la mà : fuig fuig (en plan, aixó caca xD. jajajajajajaja i llavors ve el Jacin i li fa 1 supersalutació al Pèls 2 xDDD. ha tingut molta gràcia :P

i ja està. avui treballo de 20 a 23. XD jajaja... passo de fer més hores, avui ¬,¬

els conductors del dia: el Pèls 2, el Jacin i el Punyeteru

No hay comentarios: