viernes, enero 01, 2010

El primer conductor de l'any

Huolaaaaa!!

bon any a tothom!! :P i comencem amb bon peu el 2010 anant de nou amb l'home-greix!! que ha estat l'afortunat!! que duia el primer bus que he agafat de l'any!! xDDD que m'he quedat O__O quan he vist que venia amb 1 bus gris xDDDDDD i no, no anava de cantó, avui xDDD només torçava el cap xDDD però el bus no anava de costat com ahir xDDD jajajaja :P ha demostrat que sap anar recte amb 1 bus gris xD i m'ho he passat pipa amb ell xDD

per tornar, he tornat amb l'Angelito, que he nat jo soleta xDDD i no ha pujat ningú més ^^ aixi que els conductors del dia d'ahir són els mateixos avui xDDD ^o^ però m'he endut 1 alegria quan els he vist xDDD pq em temia algú pitjor! ^-^

avui ha estat 1 dia esgotador a la feina. ja he llegit el vol 1 de Bar limelight, el primer de l'any, però no em fa massa el pes. potser em compri el segon força més endavant. ja que ara no és el que busco, però potser quan em vinguin les ganes de algo aixi, doncs ja la seguiré (aixi ja hauran sortit més volums ^^).

la primera sèrie d'aquest any es el Detectiu Conan ^^ que ja he vist 2 episodis, però espero a que surtin amb subs els episodis 559 i 560 per veure els 3 seguits (el 588 al 560 ^^) ja que només tinc el 558 ^^ ja he vist anunciada la catorzena peli del Detectiu Conan! impresionant la imatge de la Ran amb el Kaito Kid i la cara de gelosia del shinichi!! ja tinc ganes de veure-la!! xD jojojo :P (mira que en fa d'anys, que hi estic viciada!! xD i no m'en canso! :P).

bé, doncs res més. demà treballo de 14 a 16 i de 18 a 24 (mortal!! U.U) però m'emportaré 1 llibre per llegir xD segurament el de la Kei Meyer. però ja veuré :P apa, doncs res més, de moment! ^^ fins aviat!! :P

No hay comentarios: