domingo, enero 03, 2010

Lovey Dovey i horaris d'aquesta setmana.

Huolaaaaaa!!

ahir al matí vaig nar a pel bus però venia amb fooorça retard (19 minuts T.T) i no sabia si esperar-lo o no x trobar-me ves a saber qui!! aixi que em vaig decantar pel "pájaro en mano" i vaig agafar el tram T_T i quan arribo a Collblanc, veig el 62 T__T si, clar, no hagués hagut d'agafar ni el tram ni caminar.. però com que venia amb tant de retard... ¬.¬ tenia por de no arribar. aixi que em paro per canviar de vorera i així aprofitava x veure qui era xDDD i em quedo: el guapooooooo!!! xDDDDDDDDDDDDDD penso en ell i apareix!! xDDD impressionant!! em poso superemocionada i em diu: como has llegado hasta aqui? O__O em sorpren la pregunta. i llavors em diu: supongo que con el tramvia y andando, sabes que si me hubieras esperado no habrías tenido que caminar? xDD i em fa adéu amb la mà i s'en va xDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD (aix, aixi que ja sé a qui molestaré d'ara en endavant els dissabtes al matí. almenys, aquest mes de gener! xDDDD jojojo) :P per cert, m'encantaria que ell portés el collblanc als matins *-* molaria més que fos ell el que vingués enlloc del Jose luis i no pas el borde del Domi ¬.¬ i ja que el Jose luis duu l'últim autobus, no podria passar a les 22.15??? T___T joooo!!! es que el dilluns plego a les 22... U__U i si m'he d'esperar a que passi el 57 a les 22.45 és un rotllo!!! U_U

em va fer gràcia la fan que li deia: Fernandoooo xDDDDDDDDDDDDDDDDDDD però em va sorprendre que parés la seva conversa x cotillejar xDDDDDD (aixó no té res a veure amb el que deia però feia dies que em ballava pel cap i si no ho deia rebentava xDDD).

i dilluns a veure si puc cotillejar qui hi ha... jojojo!!! a veure els canvis si son interessants!! :P també vaig veure ahir l'Scorpio que duia el 62, cosa que em va sobtar. em va saludar i tot XD i em va fer gràcia pq em va semblar que em deia: a trabajar... o algo així xDDDDD

i avui he vist dues pelis que han estat entretingudes: Hagan juego xDD (feia anys que no veia cap peli de negres xDDD curiosa xDD però clar, en aquestes pelis no et quedes com 1 beneita mirant el prota xDD perque cap valia la pena :P).

i l'altra ha estat: Casting de pelotas xDD aquesta ja ha estat més entretinguda :P

i en volia mirar 1 altra... però no sé, potser és excessiu :P o potser no xDDD es que la connexió va fatal xDD

aix, mira que tinc el grandissim dubte de com es diu el noi guapooo!!! jooo!! es que em sembla que quedaria descaradissim si li pregunto que com es diu: i si em pega? xDD o em fot fora del bus a crits? U-U em fa por... xDDD però es que em va encantar el dia 30 com portava el bus x l'autopista amb molt de compte, poc a poquet.. feia anys que no veia perfectament el paisatge de l'autopista!! xDD (des que el vaig agafar amb el Patillut x primer cop xDDD) i deixava passa els cotxes i tal.. va ser molt divertit veure'l conduir ^^ (encara que les mirades de "què collons mires" que em feia era 1 miqueta... xDD)

per fi m'he llegit el vol 21 de Negima xDD feia segles que el tenia pendent per llegir :P i també el vol 1 de No soy un ángel. el vaig disfrutar molt xDDD jeje :P

em va fer gràcia quan una companya de la feina em va venir feliç i em va dir: era tuyo el manga que había en el vestuario? xDDDD coi! quina colla!! tafanejant les bosses dels altres!! xDD i em va sorprendre que l'Ai Yazawa sigui tant coneguda per Parakiss, ja que la majoria de la feina no coneixien l'autora però si havien llegit Parakiss xDDD va ser curiós xDDD.

ara he acabat de llegir sencereta Lovey Dovey de l'Aya Oda ^O^ val a dir que m'ha encantat aquesta gran dosi d'una història super ensucrada xDD i molt entretinguda :P

a veure si després o demà m'hi poso amb el vol 4 de Ludwig Kakumei xDDD que tinc ganes de llegir què passa amb el Louis i la seva dona ideal xDD. es que tinc taaantes coses que vull llegir... encara que el que més vull llegir és la preciosa edició kanzenban de Oniisama e... que em moro de ganes que m'arribi!!! *-* que és el regal de reis que em faré jo mateia xDDD (quan arribi suposo que serà meitat del mes o quasi finals xDD).

i ara lo següent que llegiré de l'Aya Oda serà Beauty! ^^ el que passa és que em falta el vol 6 pq no va arribar U___U i l'he de demanar aquest mes U.U

els meus horaris d'aquesta setmana són:

dilluns - 13 a 16 i de 19 a 22
dimarts - de 20 a 01
dimecres - festa
dijous - festa
divendres - de 7.30 a 15
dissabte - de 20 a 24
diumenge - de 21 a 01

apa, doncs ens veiem!! fins aviat!!! ^o^

No hay comentarios: