jueves, noviembre 26, 2009

Death note - another note i altres lectures.

Huolaaaaa!!!

avui he nat a buscar el regal de l'amic invisible. per fi tinc el regal!! menys mal!! ^^ i per anar he nat amb el Jesús *-* que m'ha fet moltíssima ilusió i com ell ha dit al "canari" xD he tret informacions interessants, com que el "Canari" és de Canaries i no pas sudamericà xDDD que el Mandonguilla es diu Jose xDDDDD i altres coses xDDDD ^o^

i per tornar, com que m'he entretingut més del que volia, i no volia tornar amb la Destroyer (que torna a estar al 51 ¬_¬) doncs, m'he entretingut una miqueta i he nat a francesc macià a pel bus xDDD jajajaja... i lo bo es que arribo, veig el bus buit però no veig que el Jesús estava al banc cap al que em dirigia per seure xDD i veig el 64 (si, només mirava autobusos en busca de conductors xDDD) i llavors, el del 64 em veu decidida (jo anava a seure però ell no ho sabia xD) i em diu alguna cosa xDDD i veig que és el Torracollons i era 1 trasto i li dic que no xDD i ell em torna a preguntar que si pujo i li dic: va, marxa, fuig xDDD i llavors, miro a la meva esquerra i dic: ui. xDDD pq veig al Jesús rient amb el tio de les ulleres (que jo li dic el José fernández sánchez xDDD perqué té cara de dir-se aixi però no en tinc ni idea de com es diu xDDDDDDDDDDDD). i llavors, s'aixeca per nar al 51. avui he vist al Jesús més alt que mai xDDDDDDD i el saludo i li dic: holaaaaa!! i salta el de les ulleres i diu: anda, pero con qué ganas te saluda xDD. i diu el Jesús li diu algo xDD. i llavors, ve l'Antoniu i em fa gràcia com els saluda xDD i em poso a riure i ells dient dd davant: mirala, ve al Antonio y se ríe xDDD. total, que ha estat 1 viatge molt divertit, tant el d'anada com el de tornada. *-* per tot el que ha fet el Jesús ^o^ (per algo és el millor xD).

ahir em va fer gràcia la super salutació del Miguel i el Jesús xDDDD i abans d'ahir també *-* té gràcia!! ^^

i avui ja he llegit el vol 8 de la Ventana de orfeo, que feia quasi 3 setmanes que el tenia pendent de llegir xDDDD va ser cobrar i comprar-lo però fins avui res xDDD (demà toca el vol 9 ^^ a veure com segueix aquest drama!!! ^O^)

ah! els horaris de la feina pel que em resta de setmana són:

divendres: de 13 a 19 (per tant, com que he d'anar a Can sumarro a per uns llibres, segurament agafi el bus abans. possiblement amb el Miguel, a les 9.25 o bé amb el Jose Luis xDDD a les 9.40 xD ja veurem de l'hora en què em llevi, també xD). i per tornar, doncs amb el de les 19.15 (si em deixen plegar a l'hora xD) i el de les 19,45 si no hi arribo a temps (però espero arribar pel de les 19.15. q no tinc ganes de pensar i calcular qui és xD em fa mandra... el d'abans de l'Edu, em sembla... xD).

dissabte: de 14 a 18 i de 19 a 23 (per tant... sabent-me molt de greu hauré d'agafar el nitbus de les 23.20 i després el de les 23.48 xD que hauria de ser el de les 23.38 però la senyora sudamericana sempre ve tard en aquesta hora ¬.¬ aixi que ja ho sé xD). ah! per anar hauré d'agafar el de les 12.45 o aixi... cosa q em rebenta... si passés més tard. cap a la 13 o les 13.05 al menys, no hauria de florir-me a la parada de collblanc esperant U__U l'horari dels dissabtes és una caca ¬.¬

diumenge: de 17 a 24. per anar agafaré el de les 16.10 ^.^ (el dels diumenges sí que m'agrada. i espero que vingui puntual i no amb retard pel futbol que precisament si hi vaig en aquestes hores és pq és Barça Madrid i em toca pringar en temps de més gentada U___U és estressant... la gent no s'acaba i et foten bronques x tot arreu!! T__T). per tornar, el nitbus amb el meu amic el de l'N14 xDDD q estarà content de veure'm per segon cop aquesta setmana xDDD (el dimarts es va posar molt content de veurem xDDD i em va dir: holaaaa!! quants dies sense veure't xDDD). i després el iaio que passa quan li dona la gana, si passa a les 24.38 (sino, el de les 00:55, amb el Calvo simpatic i seriós xD).

i de moment, això és tot. ara, me'n vaig a dormir, o demà no hi haurà qui em llevi!! T__T volia llegir, pero millor que no, q se'm tanquen sols els ulls i m'espera una llarga jornada laboral pel dia de demà. un dia dur... (no tant com ahir però ho és... de 13 a 19 les hores es fan eternes!! ¬.¬)

apa, fins demà!!! ^^ (o fins aviat!!).

el conductor del dia indubtablement: el Jesús (també el Pepón xDDD però només pel viatge de tornada, que feia el burro i tot des de la finestra xD).

ah! sobre Death note another note comença molt bé però el final deixa molt que desitjar, massa precipitat.

ah! ja he acabat Zoku natsume yuujincho. m'ha agradat moltíssim!!!

ara estic amb Jigoku Shoujo Mitsuganae ^^ que ja vaig per l'episodi 8 xDD (es que això de baixar episodis defectuosos i que els hagi de tornar a baixar és un rotllo xDDD perque a partir del 3 naven malament. sort que ara ja els tinc tots!! xD i ja vaig veient 1 cada dia xD). demà toca el 9 ^o^ jejeje ^^

ara si, fins aviat!!!

1 comentario:

Javi dijo...

Y te vuelvo a decir que Natsume Yuujinchou es genial xD
Y de Jigoku Shoujo, aún no he visto la 2ª temporada, así que dificilmente voy a ver la 3ª sin ver la 2ª antes, pero es que me bajé todos los de Futakomori y no se ve el vídeo de ninguno >.<