jueves, agosto 06, 2009

Tarda de cine en dvd...

hola ^^

avui he nat amb ell, el dia ha començat molt bé, quan m'ha vist sortir de casa (pobre home, està avorrit i mira per la finestra a veure si surto de casa xD) i llavors, quan vaig allà, m'assec al banc de la parada i em mira, em somriu i em diu content: holaaaaa!! i li dic hola. em diu ell: tan timida como siempre. puedes ir subiendo, si quieres. ^^ i llavors, li dic: seguro? i em diu: si. ^^ i llavors, pujo. ve 1 iaia, i no podem parlar. i la resta del trajecte tampoc.

i llavors, quan he arribat, per no pensar, he començat una doble sessió de cine:

primer, los Otros. genial, senzillament. la he disfrutat moltíssim. i més, gratis, de la biblio ^^
segon, El bosque. una merda de final, en que et pots imaginar el que et doni la gana. m'ha fet moltissima ràbia perdre 1h amb 39 minuts... ¬____¬

i també he agafat Tristan e Isolda pero encara no la he mirat per falta de temps ^^ demà al matí ja me la miraré.

i al matí, vaig veure La boda de mi novia. va ser moooolt divertida. en aquells moments, encara estava en l'humor romàntic per veure aquell tipus de pelis, ara, m'encanten de nou les de fantasia, les històriques amb amors impossibles on li maten l'estimat i les de terror, que mai m'han deixat d'agradar.

Aquesta tarda aniré a buscar el dvd de l'Orfanato (si no l'han robat o agafat ja ^^) i potser alguna peli més ^O^. he d'aprofitar!! jeje ^O^ avui al matí volia anar a Esplugues, però m'he llevat a les 10 i ja no podia arribar a agafar el bus del Pèls 2... aixi que... com que no sé on hi ha més dels interessants, he passat. dilluns vinent, aniré a pel Pèls 2 *-* i aniré a Esplugues.. bé, si la biblo està oberta al matí, que he de mirar els horaris. sino està oberta el dilluns, doncs dimarts ^o^ però aixo de molestar tant el noi de l'Oliveras s'ha acabat!! a molestar els meus autobuseros de sempre q pringuen a l'agost!! jejeje *-*

el que ha tingut avui, ha estat la gentilesa d'anar de pressa perquè agafés l'L12 (avui q nava a Can sumarro xD pero com que no m'ha preguntat a quina nava avui... T_T) i quan baixo em diu: hoy no ibas a la Tecla sala? i li dic que no, que nava a Can sumarro. i veig que baixo i ve l'L12 darrera i penso: oh, q mono xDD.

si, definitivament hi he d'anar i veure si està enfadat o dolgut o què li passa pel cap, perquè sino, tant sols és una menjada de tarro i prou!!

per cert, avui he llegit 1 parell de volums més de POT i el vol 2 de Desire, que val a dir que m'ha agradat moltíssim i que era justament el que necessitava des de feia temps. una història realment molt interessant ^o^ a veure quan surt el 3 que em moro de ganes de seguir llegint *-*

i ara a decidir què faig ara, si miro el Detectiu Conan ep 543 xD o bé llegeixo alguna coseta o miro algun episodi de POT. demà que sigui el que vulgui i ja veurem què passa...

i gràcies als que heu votat en l'enquesta, el proper que agafaré serà La princesa Caballero i després, Astroboy. xD a veure quin paper hi farà en els dos el Mostacho? jejejeje *-*

apa, fins demà (o no xD)

1 comentario:

Javi dijo...

Bueno, no has estado mucho tiempo con el y no has podido hablar, pero.. al menos le has visto xDD
A ver si mañana es mejor dia!!
Y yo voto porque veas algo de anime, pero conan no, que aburre xDD (a ver cuando sale el 64 de conan.. que el manga si que mola)

Bye bye