viernes, agosto 07, 2009

El viatge amb el Pèls i el Calvo superdespistat

Holaaaaa!!

avui ha estat un dia així així, ja que pel que fa al "guapo" caca de la vaca, pel que fa a la resta, bé ^^.

he baixat després de rentar els plats, corrents, a la parada perquè ja era la hora, ell estava allà, avorrit, mig adormit, i dic: oh! encara estàs aqui!! i ell es gira, em mira, em somriu i em diu: te vienes? i li dic que si. q no em deixi aqui. ^^ i es posa a escriure. pujo. li dic hola, em mira i em diu: hola, ya no estás enfadada? O__O i li dic: no ho estava... i em diu: yo voy y me lo creo. hoy si que hay aire... me'l miro i no diu res més.

al cap d'una estona, només faig que badallar i em diu: te vas a dormir, al final!! i passats uns minuts més, em diu: quieres una almohada? ¬_¬ tonto! ¬_¬

m'assec i passa de mi i em diu que el molesto O__O i llavors, em poso en 1 lloc on no em veu i de sobte, em diu: nena, donde estás que no te veo? mirant per tot arreu... O__O i li dic: no m'has dit que et molestava? doncs m'he amagat xD. i ell em diu: no te lo decia en serio, nena... U___U i li arronso les espatlles com dient: ni em va ni em ve xD. total, tenim l'L12 davant, ja no el puc agafar. ell em diu: le digo que te espere? i li dic: total, no et farà cas, es un borde. xD es posa a riure, el crida. passa d'ell com de la merda xD i em diu: pues es verdad xD. llavors, em diu: te vas al metro? no llegarás a tiempo. i li dic: si m'esforço si. i em diu: te demostraré que no. ¬__¬ me'n vaig i trobo pel cami el subnormal del Menja albercocs, sense comentaris. ¬_¬ i llavors, torno els llibres, em surt rodat i penso: vaig bé de temps, són 3/4, i passa a menys 10... O___O em cago en ell quan passa a tres quarts!!! cabró!! mala persona!! em veu, em saluda i em diu: como ya te he esperado antes, ahora me voy O______O fill de... arribo i no hi era.. jo que m'he esforçat i passa 15 minuts abans!!! què s'ha cregut??? ¬__¬
total, que el Calvo estupid ha vingut al cap de 20 minuts enlloc de 30 minuts... ¬_¬ fan el que els dóna la gana... ¬_¬ i el crido i para on li surt dels nassos menys la parada. m'emprenyo encara més. li dic hola. passa de mi com de la merda i m'indigno encara més. pico el bitllet i el tio arrenca ja i remugo amb la mosca al nas: calvo estupid ni saluda i no deixa ni picar que ja arrenca!! ¬_¬ total, que el tio m'havia sentit i quan sec em diu: tu!! el billete!! que no has picado!! O_______O el miro flipant, encara duia el bitllet a la mà i el tio em deia que no havia picat? li dic que si m'ho diu a mi i em diu que hi vagi... i penso: no té res millor a fer? i li dic: ja he validat. i em diu: no me lo creo, si realmente has validado ven aqui y demuestra tu inocencia ¬__¬ (en quina peli m'he ficat? xDD) vaig cap allà i li dic: què et passa? i em diu: el billete, dejame verlo. ¬_¬ li dono el bitllet, se'l mira amb lupa i em diu: antes has ido con el colega, no? y luego has cogido el metro! anda! ¬__¬ total, que em diu: gracias, ya lo veo, tenias razón, eras inocente ¬___¬ i somriu i em diu quan ja m'he assegut: no soy calvo ni estupido. i somriu T___T s'havia picat ¬_¬ era per aixo... total, que una dona demana parada i se la salta xD i em poso a riure i ell mira enrera i em diu: de que te ries? li assenyalo la senyora remugant i diu: perdone señora, no la he visto xDDD jajajajaja xD i em diu: y a ti, lo siento. antes me he precipitado ¬___¬ mmm... ¬.¬ no et perdono, calvo!! aquesta me la guardo! xD total, que l'ha cagat 2 cops més i em reia d'ell xD jajaja... i després ve 1 iaia i es posa a xerrar amb ell.

després, vaig a esperar el 51, baixo 1 miqueta la rambla, veig que ve, torno a la plaça xD i veig que era el Pèls!! xDD i quan sóc a la plaça em diu la iaia aquella: tu esperas al del pueblo? i li dic: no, el 51. el del pueblo no para aqui, para allá abajo... total, q no volia baixar del burro. llavors, el Calbo de l'oliveras hi fica cullerada i deia que no, que el bus urbà i el 51 eren el mateix!! i no entraven en raó. ve el Pèls, el crido i em saluda i li dic: que vull pujar!! no te'n vagis!! xD i es posa a riure i em diu que vale xD. el Calvo em diu: oooh!! parles amb els teus amics!! ¬_¬ i el Pèls li fa que si mentre posa cara de "ves a la merda" xDDD. ve la iaia aquella i no ens deixa parlar xDD jo que volia burxar-lo!! xD total, que es riu de mi perquè l'he cridat a lo bèstia ¬.¬ i perquè estava picat perquè nava amb els de l'Oliveras... ¬__¬ total, que ens creuem amb el Calvo de l'Oliveras, que el crida. el Pèls el mira amb cara de fàstic xDD i obre la finestra i li diu que què vol xD i el Calvo li diu: oooh!! ahi tienes a la nena, cuidamela, eh? es fantastica O____________O m'he quedat amb cara de: la venjança del Calvo estupid!!! serà... mala personaaaa!! ¬_¬ el Pèls li diu: ya lo sé y ya la cuido xD. i llavors el Pèls, que es gira immediatament després de posar-li mirada de "vale, vale" xDD i em diu: aquest és el que t'agrada de l'Oliveras? i li dic que no. xD i em diu: ah, millor, perquè on va amb aquestes confiances. XDDD que bo xDD ha estat boníssim xDDD.

i del Pèls m'ha fet gràcia que ha saludat tots els que venien perque li feia cara de: a veure com els saludes xD i ho ha fet *-*

i després, he tornat amb el Brincos 3 xDD jeje *-* Brincos 3!!! *-* ahir el vaig veure pel carrer *-*

i després, ja està.

de pelis avui he tornat les que ja he vist i he agafat:

** Mr. Brooks (més Dane Cook. xDD jejeje *-*) a Can sumarro
** El laberinto del fauno. aqui a Sant Feliu.
** El orfanato. a Esplugues. ^^

i ja està ^O^ la setmana que ve, més ^^ apa, fins la setmana que ve!! ^o^ perquè ni demà ni demà passat no tinc pensat anar enlloc. ^^ i ara, del guapo no crec que hi hagi res més a dir perquè marxa per no tornar, aixi que... ^O^ (almenys, aixo ha dit ell ^^).

els conductors del dia: el Brincos 3 i el Pèls ^o^

2 comentarios:

Javi dijo...

Un dia no muy emocionante xD
No he entendido eso de que marcha para no volver xDD

Kitsune dijo...

ah. es que se va de vacaciones a su pueblo y luego, cuando vuelva, no se sabe qué linea de autobús llevará y si nos volveremos a ver ^o^ es eso, nada más xD.