miércoles, agosto 19, 2009

Tinc feinaaaaaa!!

Huolaaaaaaa!!

avui he nat a les 8 del mati a buscar la merda de tren, q per un cop, ha vingut a la hora que tocava xD i nava bastant ple però encara he trobat 1 lloc on posar el cul... demà m'he de llevar igual d'aviat U___U i arribo a les 8.35 al centro de empleo del Mc donald's xD. i llavors, estava tot ple de negres i sudamericans varios, una parelleta estupida, un noi de 25 anys amb son pare xD, dues grassonetes de 44 anys i un noi de 25 que fins ara havia viscut a USA. total, l'espera no es fa llarga perque ens fan passar. aquest cop el carlos no es qui parla, es una dona que no recordo el nom xDDD total, que ens donen el paperet per omplir i el Carlos ens fa 1 petit interrogatori de 4 preguntes. si li agrades en 4 preguntes, passes a la primera entrevista xD. llavors, després d'omplir-ho tot, em toca. li dono em diu: oh, de Sant feliu! xD i em pregunta si tinc cotxe, que estudio, disponibilitat horaria i em pregunta: si sortissis a les 5 del mati de la botiga de Pelayo que faries? amb que tornaries? sense cap mena de dubte li dic: agafaria el primer tren o el darrer nit bus xD. el noi es posa a riure, em diu que li ha agradat la resposta xD i que passo a la primera entrevista xD. aixi que em dona hora per la 13.30. em diu: una darrera pregunta: què faràs mentre esperes? i li dic: vaig a llegir a la biblbioteca xD i em diu: m'agrada xDDD. i me'n vaig a preparar coses per la uni i a la 13 hi torno. aixi que m'obre la senyora i em diu que ja puc passar. em fa l'entrevista (en català *-*) i em comença a interrogar. em pregunta diverses coses i em diu: ara torno. i gràcies a la superoïda desenvolupada gràcies als meus autobuseros, sentia com parlaven de mi ella i el Carlos. ella li diu: què t'ha semblat? i ell li respon i ella li diu que he admes que soc nerviosa XD (és veritat). li havia explicat lo de l'atracament del schlecker xD i que per aixo no em vaig traumar xD son coses que passen i torna i em diu que vale, que Collblanc xDD jejeje *-* li he dit que Collblanc em quedava més a propet i que en 15 o 20 min de bus que estava allà *-* i llavors, m'ha dit que anès a la segona entrevista, que no era res garantit però que era 1 pas, que si em mostrava simpàtica i no estava nerviosa que superaria la prova xD. aixi que m'ha desitjat sort xD i m'ha donat hora per les 16/16.30 per Collblanc *-* aixi que he nat a buscar el tren (o no hagués pogut agafar el bus per nar allà xD), dino i a les 15.15 surto de casa per anar a buscar el Collblanc xD el Brincos ve 10 minuts tard ¬_¬ però tot i aixi a les 15.50 ja erem allà ^^ m'espero 10 minutets per entrar a les 16 i em trobo 1 cua mortal i un noi que semblava anar a l'entrevista també. em poso els papers a la mà pq vegin que vaig a l'entrevista i em poso a la cua de la caixa, li demano per l'encarregada i em diu que pugi al pis de dalt. allà estava entrevistant 1 altra noia i m'espero. aquell noi, 5 minuts després, fa el mateix que jo i puja a dalt ^^ l'encarregada soluciona 1 problema xD que no sé que passava al WC xDD i em diu: me buscas a mi? li dic que si. m'entrevista. em pregunta amb que he vingut i quan he trigat. li dic que he vingut amb bus i que ha trigat 15 minuts ^^ i llavors em diu: es que el bus va molt bé! *-* jejeje... li dono la rao emocionada XD i llavors, hem xerrat bastant i tal i em diu que quin horari m'aniria bé ^^ i li dic que prefereixo de tardes per anar als matins a l'arxiu a fer el treball del master i pencar de tarda ^^ i em diu q vale ^^ i que si em selecciona que em trucara avui al vespre o demà ^^. me'n vaig a pel bus i el Brincos arriba quan se'm tanca el semàfor. ja sabeu que jo prefereixo perdre el bus abans que la vida, aixi que no em salto el semàfor. ell, amb tota la mala llet del món em fa adeu amb la mà mentre marxa i jo vaig resignada a la primera parada a pel bus (arriba a ser el darrer collblanc del dia i em poso a plorar xDDD). allà estava el Calvo machoman, assegut a terra, llegint el diari xDDD amb les ulleres de sol. em poso a llegir, dreta, a l'ombra XD mentre pensava: ja m podria oferir de pujar tant sols per no estar aqui dreta, ¬.¬ però no. quan falten 6 minuts s'asseu al seu seient i el miro i li dic: puc pujar? i em diu que si ^^ pujo, li dic hola i em diu tot exhaltat: espera!!! O____O i em diu: es que me da el sol en la maquina y no la puedo preparar... ¬.¬ vale... i em nava tractant, de nou , com 1 nena petita que no sap res de res ¬_____¬ em fa emprenyaaaaaaar!!! mala personaaaaaaaaa!! ¬.¬ es tant dolent!! ¬_¬ total que em deia: todavia no... varies vegades... fins que m'he cansat i m'he portat com a tal_ ya? i ell deia: nooo. i jo li deia: ya? i ell deia: nooo! aixi 3 o 4 vegades xD fins que em diu: ya puedes xD i li dic: ya? vale xDDD. i llavors, semblava que em digues q perquè no seia al davant xDDD perquè m'havia apalancat en 1 lloc estrategic on sabia que donaria ombra quasi tot el trajecte xDD jajajajajaja per aixo no m'he mogut xDD i m'he apalancat a llegir el vol 2 de Liar game *-* quines ganes de llegir el 3!!! però fins al novembre... U____U

total, que jo pensava: no em diran res de res... torno a casa, m'apalanco i em disposo a veure l'episodi 4 de Mr. Brain quan em truquen... veig el numero del mc i em quedo O______O em diuen que l'han trucat de collblanc dient q em volien per la botiga, aixi que demà a les 9 he d'estar allà per signar el contracte!!! ^O^ aixi que si no fa falta el paper de la inem, doncs signaré demà ^^ he d'anar al centre d'empleo del mc i signar... lalala!! ^^ per nar niré amb el tren però per tornar... tornaré amb el Jose luis!!! *-* jeje :P i li explicaré!!! ^o^

apa, fins demà!!! ^^

1 comentario:

Javi dijo...

Trabajando en el MC Donald's xDDDD
Al menos pasaste la entrevista :P
Yo no soportaría trabajar ahí porque en los MCs siempre huele a carne pasada xD
Y el volumen 2 de Liar Game... genialísimo *.* (noviembre T_T)

Saludos, y a trabajar mucho xD