martes, julio 21, 2009

Nova enquesta...i farta de jugar al gat i la rata...

Holaaaaa!!

veient amb alegria (per part meva) que m'he respost a l'altra enquesta *-* (que he decidit començar Shigofumi, de fet, vaig començar ahir xD) i després anirà Sola, que és la segona més votada ^O^

també vull començar una de les noves de la temporada d'esiu (apart de Umineko, que ja la he començat i que per tant, no la incloc a l'enquesta ^O^). d'aquestes que les vull veure totes xD quina seria la que mirarieu primer?? *-* tinc el seriós dubte de si primer Kanamemo o bé Sora no maimani, aixi que... si algú les ha començat: quina recomanaria per passar 1 bona estona? *-* si sabeu que Tokyo magnitude és de sang i fetge digueu-m'ho, que no m'agraden les tragèdies dramàtiques i sagnants U___U i llavors, esborro els dos primers episodis, que els tinc baixats ^^

i així, quan acabi de veure Zoku Natsume Yuujincho o be Minami ke okaeri xD (la que acabi abans xD), començaré amb una d'aquestes de l'enquesta. decidiré la setmana que ve, quan suposo que les hauré acabat de veure (almenys, una de les dues ^^).

així que, gràcies per votar en l'anterior enquesta, que encara la deixo 1 miqueta més i després la treuré ^O^ i també, a recomanació del Javi, estic baixant Asura Cryin', que no té mala pinta, he posat el principi de l'episodi 1 i semblava interessant (encara que m'ha recordat Kurogane no Linebarrels... ¬.¬ aixi que de moment, he baixat els tres primers, i la miraré la setmana que ve, quan acabi alguna altra serie ^O^).

ja falta poquet... per comprobar la meva teoria d'ahir... U__U avui he nat a veure si tenien Historia de un vecindario vol 3 però per la meva desgràcia m'ha dit el de la llibreria que no li havia arribat CAP volum de la serie U____U aixi que... al mercat l'hauré de comprar ^^. i de la B's log, que em va dir que avui li arribaria, res de res xDD m'ha dit: el totxo de manga encara no m'ha arribat... U___U així que he nat per ase i tornat per bèstia... espero que ara quan agafi el bus no sigui el mateix, q m'enfonsaré!!! U____U espero que hi sigui i que xerri amb mi... U___U


ja he tornat... quina merda de dia!!! ¬.¬

a veure, vaig a la parada i allà estava el Grassonet, tenia el bus espatllat. no estava el guapo... ¬.¬ el Grassonet surt només veure'm O___O se m'acosta descaradament i em diu: tu ets la que està enamorada del meu company?? O__________O em quedo flipant. i em diu: el teu guapo. li dic que si, q em fa gràcia... pero d'aqui a enamorada... total, q em diu que se li ha espatllat el bus i que ell ha vingut enlloc seu, i que a ell, l'han enviat a 1 altra linia, per variar ¬___¬ que segurament demà, el noi hi sigui T___T (per aixo hi havia 1 tio de l'L12 al 52 xDDD). total, que estava a l'L12, per variar...
vaig a la biblioteca i torno la cumbre de los dioses 2 i agafo els vols 4 i 5 i l'1 de la epoca de Botchan. ^^ agafo l'L12 però no hi ha sort. xDD
total, que arribo a la parada de l'L52 i ve de nou el Grassonet. em saluda i em pregunta si he vist el guapo. li dic q no i ell em diu q tampoc l'ha vist. llavors, ens canvien l'autobus per un megatrasto xDD super ronyós xDDD i llavors, la radio anava i es comunica amb el guapo per la radio... i m'ha sorprés molt la actitud de: si el destí ens reuneix, sortirem junts. si no ens reuneix el destí, es que no es per a mi... O___O pq el Grassonet li ha gastat 1 brometa i tot (resumeixo pq no sigui 1 llençol xD) i llavors, la conclusió és que el Guapo deia que si no el trobava per atzar i sense ajut de ningú que no valia. (perquè el Grassonet li deia que si li deia el numero de mòbil o el mail per donar-me'l) i li ha dit de maleducat cap amunt i que no, que la gràcia era que ens trobéssim per atzar en el mateix bus, a poder ser, la linia de Sant Feliu O___O i si no era així, que res de res... i que quan ens veiessim d'aquesta manera, que llavors, seria quan em donés, ell mateix, el numero de telèfon i el mail T_____T

doncs no sé, jo ho he trobat 1 manera de donar llargues i buscar 1 altra... ¬__¬ no sé, no em convenç, m'he quedat força decepcionada. nava bé, complint el que deia, sent molt maco, però això, fa pudor de que quan hi pugi, que em doni carbasses, dient que ell no ha dit res i aquestes coses... (perquè quan ha penjat, el Grassonet ha arronsat les espatlles i ha dit q era un tio estrany xD q no entenia com m'agradava xDD i s'ha rigut i ha seguit conduint xD).

aix, i després he agafat el 51 am el Mandonguilla, que avui estava amable xDD i l'Scorpio ma saludat xDD i m'ha fet riure xDDD (sort d'ell xDDDD). i al tornar el Gabi amb la seva super salutacio xDD i l'Scorpio amb la seva m'han animat xDDDD jajajajaja :P es que m'han fet gràcia xDDD. i ja està ^O^

m'ha fet gràcia aquell que duia el 193 de l'Oliveras que m'ha mirat superdescaradament xDD jajajajajaja... i quan m'ha tornat a veure, treu la mà... i penso: què farà? O-O i va, i saluda xDDD i mon pare em diu: que descarat!! t'ha mirat descaradament i t'ha saludat!! xDDD (almenys, amb aixo, mon pare ha comprobat que és veritat q alguns saluden i miren xDDD).

també he vist el Jojojo xD a veure si passa x aqui i puc pujar-hi!! m'encantaria que vinguéssin ell i el Pepón com els vells temps!!! *-* un viatge del duo còmic del bus!! jeje *-*

els conductors del dia: el Mandonguilla i l'Scorpio ^O^ ah! i l'Angelito! ^^

ja m'he mirat 1 ep més de Minami ke okaeri, m'en queden 6 més i ja està!! jejeje *-* aixi que si en miro 1 cada dia, diumenge acabo!! *-* i el mateix amb Zoku Natsume Yuujincho. m'he proposat mirar cada dia 1 episodi de cadascuna de les dues i un de Shigofumi xD

2 comentarios:

Javi dijo...

Me da que se ha acabado la historia de amor y ya no te quiere (todo por presión del gordito xDDDD)
En fin, buenísimo lo del "ladrillo de manga" xDDDD
Después, de la nueva encuesta, parece que me hablas en chino, no conozco ninguna (y mira que es raro, con el vicio que tenia yo antes al anime y me conozco casi todos xDD (que antes me veia un anime de 13 capis cada dia xDDDD)) así que no te puedo dar opinion sobre esas. En fin, espero que te estén gustando las que estás viendo ahora ^^

Kitsune dijo...

xDDD me alegro q te gustase xDDD
pues si, yo tambien tuve esa sensación de q todo acabó con eso y la obsesión que tiene el tio con mi padre... O___O tener celos de mi padre es un poco... no se, raro xD

pues si, me quedan 2 episodios de Shigofumi y la estoy disfrutando mucho. un poco fuerte el ijime del ep 6 (o era el 7?) pero el resto me ha gustado mucho XD. en cuanto termine esta empezaré Sola ^O^

las que he puesto en la encuesta son algunas solamente de las que quiero ver xD. ^^