jueves, julio 16, 2009

Higurashi no naku koro ni Rei i altres coses d'avui

Holaaaaa!!

avui ha estat dia de gandulejar davant de l'ordinador i viciar-me amb:

** Higurashi no naku koro ni Rei OVa ep 2,3 i 4 (m'ha encantat aquesta saga de la Rika ^^).
** 07 Ghost episodis 11,12,13 i 14 (s'ha quedat interessantíssim!)
** One piece ep 409 i el que han fet aquest vespre *-*
** Rosario to vampire Capu2 episodis 7,8 i 9
i mentre dinava també he mirat el Bobobo ^O^

i també m'he llegit una miqueta de manga:

** Reborn vol 17
** La cumbre de los dioses vol 2
** UFO baby vol 1 i 2

i ja està ^O^ lalala... dia de fer el manta!! i llavors, després de fer el manta, he nat a tornar algun manga i m'he emportat, tant sols el vol 2 i 3 de la cumbre de los dioses xD. (demà niré a pel 4 :P).
i per nar he nat amb l'estupid del Vikingo, q l'he hagut d'agafar per culpa de mon pare i el seu egoisme i llavors no he pogut agafar el de les 15.05 i m'he hagut de resignar a agafar el de les 15.35 que ha vingut a les 15.45 ¬__¬ i llavors, no he arribat a temps pel 56 de BCN i he hagut d'agafar el metro per anar cap allà. he nat a la vapor vell, després he agafat el 56 amb 1 paio q em recordava algu que conec... però no se qui... T.T i he nat a buscar l'L12. xD que ha vingut a la hora i em quedava tant sols 1 minut pq em piqués de nou però ha vingut 1 minut abans de la seva hora, un paio jove i estrany que m'ha dit 1 cosa que m'ha deixat de pedra xDDD i m'ha fet molta gràcia xDDD llavors, he arribat super depressa a la Tecla sala, he tornat els de UFO baby i he gafat els que volia i e nat a Can sumarro amb l'L12 altre cop xDDD i llavors, ha vingut el tio mig calvo que feia dies que veia xDD i llavors, m'ha dit hola a super desgana, quasi passa de tot i conduia com 1 salvatge i com el cul xDDD i em reia d'ell xD.
total, que tornu el Black jack 3 a Can sumarro (ja no h'hi ha més de la nova edició enlloc U___U). i vaig a per l'Oliveras, i ha vingut el tio imbècil de l'última vegada U___U q es diu carlos pq una fan seva l'ha cridat allà a lo bèstia xDD i li dic hola i quasi q m'ignora, el desgraciat!! com l'imbècil de tornada de l'L12!! ¬.¬ (caca de tios viejos! xD). avui eren més simpàtics els jovenets estranys xDDD. jaja :P però buenu ^^ i també he vist el Senyor purillos al collblanc de després de després del Vikingo xDDD jajajajaja :P i també he vist el Borde al 64 ¬.¬ i ja està. el dels albercocs em deia que es venjaria xDD i "el tio que riu per tot" s'ha rigut de mi i m'ha dit: qui et pensaves que era, eh? doncs no està!! (idiota ¬.¬).

i ja està per avui ^O^ ara a sopar i després a veure si puc veure algun episodi més de Rosario to vampire capu 2 i la puc acabar demà ^O^ (intentaré veure l'ep 10 i deixaré els tres darrers per demà ^.^

No hay comentarios: