viernes, julio 17, 2009

Compres d'avui i K-on!

Holaaaaaa!!

avui he nat a buscar els que em quedaven d'Slam Dunk (vol 27,28,29 i 31) i per fi l'he acabat!! ara em falta, acabar-la de llegir... la setmana vinent o el diumenge la començaré a llegir dd el 22 al 31!! jejejeje *-* (rellegiré el 21 i cap al final!!).
i també m'he comprat el 5 i 6 de l'Edició especial de Fushigi Yugi. q fa temps que la vull acabar xDD ara em queda del 7 al 9 per 1 altre dia ^O^

i per nar he nat amb aquell home estrany pero amable ^^ amb el 51 (el 64 era el Julián xDD) i per tornar amb l'estupid i venjatiu de l'Home puntual, q s'ha venjat pq l ultim cop no li vaig dir hola i m'ha ignorat descaradament a l'entrar i m'ha dit q era la seva venjança. llavors, li he dit q era un estupid i que el proper cop l'ignoraré jo. i llavors, m'ha dit q el seguent, m'ignoraria ell si l'ignorava el proper cop. i llavors, li he dit que llavors, si m'ignorava el deixaria passar i agafaria el que vingués al darrera xD i ell m'ha dit q era 1 maleducada xD i jo li he dit que ell era un infantil i ell ma dit que jo també... ¬_¬ però m'ha acabat dient adeu... U__U ah! i tambe ma dit q si nava de guapa... i jo pensant: siii, en els teus somnis. tan sols li nava a dir hola i ha acabat en una baralla de cole, com les que tinc de tant en tant amb el Jesús xDDD. :P

i bé, avui ja he acabat amb Rosario to vampire Capu2. la he disfrutat molt. ^^ llàstima que era una versio mkv i ho he passat fatal per veure-la xDD i ara he acabat de veure l'ep 2 de K-on!! que l'he començat quan he arribat i m'agrada molt!! és molt entretinguda. era força reticent a començar-la per l'exit que té, però no, al principi pensava que la prota era tonta del tot, però tant sols ho és una miqueta. aixi que... després, a veure l'episodi 3!! a disfrutar de les vacances veient tot el que vulgui!!! ueeeeee!!! *-*

i ara a sopar!! fins aviat!! ^O^

3 comentarios:

Aruchan^^ dijo...

Ja veuras que la prota de K-ON sembla tonta, pero en veritat es bastan prodigi... a la seva manera xDDD

Jeje, d'aquesta serie numes em falta últim capítul, que ja el veure quan el treguin, i he de dir que es mol entretinguda, encara que algunes escenes es fan un xic repetitives o aburrides, pero es una serie per a riure un bon ratu =DD

Javi dijo...

Últimamente estás de vaguerío total xD
Yo K-On no se si empezarla ya que... mucho exito tendrá, pero suzumiya también tenía éxito y me aburrió un montón
Rosario Capu2 pasé de verla ya que licenciaron el manga
Ah, y ya salió el tercer capi de Umineko no Naku Koro ni
A ver anime! xD

Kitsune dijo...

@Javi: xiiii!! es que ya que estoy de vacaciones y no me llaman de ningun trabajo... pues de vaguerío total!! *O*

pues K-on me ha viciado tanto que hoy he visto 9 episodios y ayer 3. mañana veo el último y ya está. pues si, me daba miedo q fuera estilo Lucky star pero no, es distinto. me ha recordado otra serie... pero ahora no recuerdo cual xD.

y Rosario to vampire Capu2 me gustó mucho. y el manga me encanta *-*

mañana a hacer más el vago xD y a ver qué serie empiezo. ya pondré 1 post después de ver el ep 13 de K-on y pondré qué series son las que tengo en duda para empezar... ^^ (las quiero ver pero no se cual primero ^^).

y de Umineko... siiii!! el tercer capítulo!!! *.* me encanta!! *.* se ha quedado tan interesante!! ^^

@Aruchan: una bona recomanació. tant aquesta com Kuroshitsuji van ser unes excel·lents recomanacions. gràcies :3