lunes, junio 08, 2009

Primera nota del segon trimestre i Moe Kare! *O*

Holaaaaaaaaaa!!

ara sí que estic mooolt contenta i molt satisfeta. m'han notificat, un cop he entregat el tercer treball d'arabismes, que tenia 1 altre 10 en aquell treball i que per tant, tres 10 són = 10!! jejejeje *O* tinc un excel·lent en arabismes!! ueeeeeee!! *O* i la setmana que ve la nota del treball del Curial... q la profe, enlloc d'escoltar les exposicions s'havia posat a llegir el meu treball!! XDDDDD que fort xDD i ma dit que m'enviarà 1 mail la setmana que ve amb la nota!! quina por!! o li agrada molt o et critica molt durament perquè no li agrada res!!! T__T ja veurem... ^^

i sobre la segona part del títol... que he acabat de llegir al blog del Daiya que Ivrea ha llicenciat Moe Kare!!! *O* la meva preferida de la autora!!! *O* m'encanta... en faré propaganda viciadora a totes les meves amigues pq se la comprin!! xDDD *O* aquesta és la millor de les que he llegit de la Go Ikeyamada!! molt millor que Midori!! ^^

de fet, al meu altre blog, en vaig fer una ressenya quan la vaig acabar de llegir, va ser la última lectura de l'any passat i primera d'aquest any!! i era una de les meves peticions/desitjos per aquest any ^^ q em fa molt feliç que es compleixi ^O^

i per anar a classe, ha vingut el Calvo malvat a les 15.57 xDD quina puntualitat! xD jejeje i ma parat davant meu *O* jejeje i ma posat l'aire *O* i ma semblat que l'Andalús estava al 51 i q x més conya era un bus gris!!!! O____O me quedat de pedra!! xDDDD jajajajaja.. però em fa gràcia que estigui ell xDDDD jajajajaja a veure si demà encara hi serà xD.

ma fet gràcia de "la reina de la vagancia" xDDD jajajaja que passa? xDD i x tornar, com q hem sortit a les 21.20 i el metro ha vingut de seguida i el Brincos tard, doncs he pogut agafar el bus del Brincos. ^^ q ha nat la mar de bé. amb l'aire fluixet (pq feia més aviat fred, avui ^^) i jo llegint el vol 3 d'RG veda... (més aviat, rellegint, però llegint per primer cop la nova edició... l'antiga l'he llegit 3 cops xDDD jajajaja). i avui m'he llegit la meitat del volum entre anada i tornada xDDD aixi que demà encara tinc lectura x estona xDD (i pensar que tinc el 4 i 5 encara x llegir... xDDD). però passarà a prioritat Full metal panic perquè me'n moro de ganes de llegir-lo!!! cada dia 1... lalala... xDDD però es que tinc pendent la melodia de las estrellas... i l'1 de Gokinjo... es que és taaaan monoooo!! planeta s'ho ha currat!! *O*

ah! i estic molt contenta que tinc 1 seguidor!!! l'Aruchan!! jejeje *O* gràcies!! m'has fet molt feliciana!! *O* ja han estat 3 coses que m'han fet molt feliç!! *O*

i ara, a estirar-me al meu llit mentre llegeixo el cap 1 de el chico celestial... (cada dia 1 o 2 capitols de la B's log... xDDD pq duri més xD i pq no tinc més temps xD)

el conductor del dia: el calvo malvat...

pregunta: com es diu el Calvo malvat? ha estat 1 bona pregunta... xDDD a veure si m'ho diu el proper cop q pugi XD o algú m'ho xiva xDDD es que tinc curiositat xDDDD. jejeje :P

2 comentarios:

Aruchan^^ dijo...

Es que quan vaig veure que pudia ser el primer m'hi vax tirar de cap xDDD

Enhorabona pel 10 ;), i tranquilitzat, que segur que en l'altre treball també et posen bona nota^^

Kitsune dijo...

moltes gràcies!! ^o^
ja veurem... ara tinc 2 treballs pendents de saber la nota la setmana q ve.. >.<