domingo, mayo 03, 2009

Seguint amb el vici...

Holaaaa!!

avui he nat al mercat de sant antoni i he nat amb l'Antonio xDDDDD jajajajajaja :P em pensava que perque venia tard seria el Jacin però sorprenentment, l'Antonio també sap anar tard xDDD :P q ma deixat anar que si tant desconfiada era per mirar x on anava!! joooo!! jo només volia veure si feia el mateix recorregut o no!! si al principi anava llegint!! T___T mala persona!! T___T (ja ho sabia, pero es reconfirma 1 cop mes).

he nat al mercat, me comprat més barats:

** MPD psycho vol 7 i 8 ( no podia resistir més la temptació!! jejejeje *O* Amamiya... *O*).
** Hayate vol 11 (ja la tinc al dia... m'ha costat 9 mesos però ja la tinc al dia xDD es que Hayate em va a ratxes, vici Hayate o passo de Hayate... xDD).
** Mushi-shi vol 10 (final!! ueeee!! a veure com acaba!! ^^).

i de segona mà a 1 noia del forum d'Infotaku:
** Anne Freaks (vol 1 al 4 -> completa) per 15 euros. a la meitat del preu, en un estat excelent. fins i tot amb una funda d'aquelles que donaven a chunichi fa anys!! jeje *O* estic molt satisfeta d'aquesta compra i de tenir, per fi, a les meves mans Anne Freaks.

com es pot comprovar per les darreres compres, les meves inclinacions per les històries de detectius, policies i tot combinat amb fets paranormals xD. i bé, l'excepció de la regla: Hayate. és una comèdia tant divertida com Bobobo, pel meu gust, clar. les tinc al mateix nivell. sèries que et fan passar l'estona amb unes grans rialles i que et deixen amb 1 somriure als llavis un cop has acabat el volum. aquestes sèries em venen molt de gust quasi sempre a principis i finals de setmana, quan costa començar i quan ja acabes. jeje *O*

ara em queda posar al dia School rumble, que tinc pendents els vols 13 i 14 però que estan a la llista de: pròximament, els 2 volums d'School rumble per posar al dia. aquesta sèrie és la tercera en la categoria de comèdia i que compleix els mateixos requisits que bobobo i Hayate. ^^

i per tornar, gràcies a que la noia ha vingut a les 11.25 enlloc de les 11.30 he pogut agafar el collblanc de les 11.45 (q era el Punyeteru).

i ja està... ara tinc el dubte existencial si llegir primer el manga de Brothers o seguir amb el vol 7 de MPD psycho estirada al sofà xDDD. jajajajaja *O* bé, primer acabo el darrer volum de Brothers aqui i després me'n vaig a jeure al sofà mentre llegeixo el vol 7 de MPD psycho, acabo el vol 15 de Neuro i si dona temps abans de dinar, em llegiré el 10 de Mushi-shi *O*

apa, ens veiem a la tarda quan posi el que penso de X-men: orígenes!! jejeje.. quines ganes de veure-la!! *O* (juju... estic satisfeta d'haver convençut a mon pare pq m'acompanyi al cine!! *O*).

per fi ja he acabat de llegir Brothers. no està malament. ha estat força entretingut. és molt bonica, molt romàntica i plena d'amor fraternal. però no hi ha res més. ^^ està bé. però és d'aquestes que les llegeixes un cop i ja n'hi ha prou ^^ (aixi que no me la compraré, de moment. si sortís aqui, potser. :P)

ara toca la lectura de Leviathan. a veure què tal està. té pinta de ser molt de l'estil de MPD psycho. a internet deia que aquesta és un seinen. (el que ha estat curiós és que Brothers fos un shonen romàntic ^^).

No hay comentarios: