domingo, abril 19, 2009

Visita al mercat de Sant Antoni amb les del forum de PSS *O*

Holaaaaa!!

avui no m'he nat a viciar soleta al mercat, sino que hi he nat amb les del forum de PSS i m'he divertit moltissim!! jeje *O*

he nat i tornat amb el tren (x desgracia meva... pero es que els horaris del bus nu m'anaven bé... lalala... pero a la tarda xi que agafaré el bus pq el tren va a rebentar d gent xDDDD jeje... a veure qui hi haurà... quina por!!! ^^

avui m'he comprat:

** Midori vol 5
** Midnight secre vol 5
** Black bird vol 5 (abans d'hora!!! jojojo... a la tenda del senyor de 5 euros xD tmb tenia el 3 de Lost + brain i el 3 de el angel del jardin pero nu tenien contraportada... aixi q esperarem a la setmana q ve a veure si li porten amb contraportada i les tindré x 5 euros... jojojo *O*

i al senyor que em diu "la extratimida" T____T menudo mote... T___T li he comprat:
** Deseo vol 5,6 i 7 (per fi acabada!!!)
** DNangel vol 12 i 13 (q em rellegiré la serie d aqui poc pq ja no men recordo xDDD... ma paxat el mateix en agafar Deseo... nu me'n recordava xDDDD).
** Hayate vol 9 i 10 (es que avui al mati m'he posat a llegir el vol 7 i he dit: em vindrà mono de Hayate i m'he d'agafar ara aquests 2 i la setmana que ve el vol 11!!! jejejeje *O*).

m'he descuidat de comprar el vol 4 de Fairy Tail U_____U le vist, mel mirava i no em venia a la ment U____U joooo!!! buenu... amb el que em guanyi de vendre Peach girl em compraré uns quants de MPD psycho i Fairy Tail i el 4 de RG veda... però això, diumenge que ve ^o^.

i ja està. hagués estat bé quedar-me a dinar amb elles i ell xDD però es que avui tocava dinar familiar... fideuà *O* a veure si la propera em quedo a dinar!! jeje *O*

apa, a veure si la noia que m'ha de vendre els vols 3 i 12 de Karekano, dona senyals de vida... pq en principi hem quedat avui a la tarda però nu se... ^^ (ara quan tiri la connexio... xDDD)

doncs si, hem quedat a les 18 a Norma i perfecte!! jeje... ja tinc els volums 3 i 12 de Karekano.... jojojo *O*
i per anar he nat amb el Tio bueno *O* jejejeje... q ma fet gràcia, q venen els 3 autobusos seguits, encapçalant la cua de busos el Cigró, amb el 62, q nava tard xDD i estresat xDD i em diu: puedes coger el bus de atrás, por favor? xDDDD jajajajajajaja... es que el veig q es salta la parada i sem queda cara de O_____O i em diu aixo xDD i afegeix: seguro q te gusta más el de atrás, ya verás xDDD i jo pensant: com sigui la destroyer et maleïré x sempre, Cigró xDDD però no... de seguida he vist q era 1 tio xDD i quan sa apropat era: el Tio bueno!!! ueeeeee!! jejejeje *O* q ma dit hola monament *O* jejejeje (quan un es porta bé se li reconeix). semblava contrariat pq havia deixat paxar el Cigró, tot i que naven al mateix lloc, però es que tenia planejat deixar paxar el 62 pq aniria amb presses x arribar i sortir a les 17 i en canvi, el 50 tenia 15 minuts més ^^ jejejeje... i quan ma dit allo el Cigró encara m'ha fet més gràcia xDDDDDD jajajajaja :P aixi no quedava com la dolenta q deixa paxar el bus xDDD jajaja :P
total, q x la finestra hem vist el Miguel, q ha saludat monament XDDD amb la mà i amb 1 somriure mono xDDDD i el Tio bueno ha semblat força molest xDDD (tranqui, q ets més maco tu q ell xDDD i més guapo també xDDD jajaja :P el Miguel és guapot però el Jose maria és el "tio bueno" q per algo és el "tio bueno" xDDDD).
i llavors, hem fet l'intercanvi de Karekano ^^ i x tornar, penso: si encaraés valid el truquillo del Miguel x trobar el mateix conductor en diumenge, el trobaré a les 18.45 ^O^ i llavors, com q se suposava que o no l'agafava i el perdia als nassos o l'agafava pels pèls o x caritat xDDDDD. llavors, el semafor se'm posa verd i ve el bus xDDD jajajajajaja... he tingut sort xDDD lalala... :P però no ma dit hola: borde!!! més que borde!! T____T jooooooooo! aquest un dia em saluda i 4 no!!! T____T i he vist el tio bueno x la finestra i el Cigró ( tornava a anar tard xDD) i han saludat els 2 xDDD. jajaja :P

per cert, el tio bueno avui estava guapíssim xDDD no podia evitar mirar-lo més xDDDD es que aixi afeitadet sense les caxo patilles ni la perilla estava molt guapo *O* jeje :P

i ja està x avui ^^ i ara a acabar el Curial i a passar els apunts d'arabismes a nét pq se m'ha oblidat fer-ho abans... i quan acabi, a llegir el Lanzarote ^^' quin rotllo!!! T__T

mmm... com q tots han estat monos tots estan com a conductors del dia: el Tio bueno, el Cigró i el Miguel ^^

he tret de la llista negra al Bigoti 4 pq els ultims cops s'ha portat bé amb mi ^^ i el mandonguilla, si es segueix portant aixi de bé amb mi (com els ultims 2 cops), el treuré de la llista negra ^O^

ah! l'altre dia em vaig descuidar de dir que el Vikingo em va fer gràcia xDDD jejeje :P les cares que feia mentre conduia xDDD :P on estarà el Jose Luis? T___T (però mentre vingui el Vikingo ja està bé ^O^). i em va fer gràcia el noi nou q nava amb el malvat l'altre dia q tant sols ma vist 1 cop i em va saludar dd el 51!! O_O ooooh!! em va fer molta gràcia xDDD. i el dissabte, el patillut, q estava mort de fàstic, pobret... xDDD (el vaig veure 1 parell de cops xD i em va saludar amb cara de pena com dient: em toca treballar xDDD donant voltes pel poble solet... xDDDD).

apa, ens veiem!!

No hay comentarios: