viernes, abril 17, 2009

Novetats de planeta ^^

Holaaaaa!!!

avui he nat a primera hora al banc a pagar els vol 4 i 5 de Karekano a una noia q mels envia dd Girona ^o^ i després he nat a l'enterrament de la meva àvia, a Molins... T__T q fort... q mori d'un dia per l'altre en 1 accident... U__U
i després, x animar-me he nat a donar 1 volta amb l'Emma, aprofitant que ve 5 dies de Londres *O* i m'ha acompanyat al mas llui a x les novetats de planeta!! ueeee!

** Nora vol 1 (a veure què tal està... al ser de la Shonen jump amb 8 volums... ^O^ a veure ^^)
** Neuro vol 15 (l'esperava amb ànsies!!)
** Rosario to vampire vol 3
** Llegando a ti vol 5 (el primer que llegiré, aquesta tarda quan vagi a BCN a pel vol 1 de MPD psycho ^O^).

i llavors he acompanyat l'emma a comprar a l'schlecker... q al final me engrescat i tmb he comprat jo 4 porqueries... entre elles, els nous caramels Halls en pastilles rodones i els nous mini chupa-chups (q estan dolentissims!! no tenen el mateix gust q els originals!! kk!! T__T).

i ja està... ma fet gràcia el Patillut i el Jesús *O* q son els meus conductors del dia *O* bé, i l'Antoniu també xDDDD (a veure quin agafo a la tarda x anar... es que... no sé quin triar... pq agafaria el Calvo malvat però és que em sobraria molta estona!! T__T però no sé... segurament agafi el collblanc de les 17.05 amb el paraguayo... pq els altres... ah! i si el 61 és el Carlitos potser si que l'agafo xDDD. ^O^ avui no he vist el noi guapo... he vist 4 o 5 cops el patillut però el guapo res U___U ja u diuen: quan el busques, no el trobes!! U__U

després d'haver llegit el vol 1 de Nora: és entretingut, res de l'altre mon, pero divertit. aixo si. em recorda a Neuro, en el sentit que un dels protes maltracta a l'altra prota. pero en aquest cas, és l'humà que maltracta al dimoni.. una miqueta curt xDDD. :P nu està malament i a aquest preu xDD millor ^o^

apa, doncs ja posaré amb qui he nat a la tarda :P

No hay comentarios: