domingo, febrero 01, 2009

Dia de pluja

Holaaaa!!

avui he nat al mercat de sant antoni a veure si trobava un vol del Kenshin x mon germà però res de res... U___U del 21 al 24 són difícils de trobar... T__T però el que si que he trobat x mi ha estat:

** Lazos prohibidos vol 8 (2 més i l'acabo!! ueee!)
** Yakitate! Ja-pan vol 21 (10 mesos mes i s'acaba xD).

i llavors, com que el tren anava malament com sempre i en sentir que hi havia averies doncs... sense pensar-ho dos cops me n'he nat a Collblanc a provar sort. eren les 11.20 i potser no arribava a temps pel de les 11.45 però era qüestió de provar-ho. arribo a la segona parada a les 11.49. faig un cop d'ull i sembla que hagi paxat. penso: jooo! ara hauré d'agafar la Destroyer... ¬_¬ i me'n vaig a la primera parada. però amb això que es veu un bus gris i penso: potser per la pluja no ve la Destroyer xDD. i va, i era el 50!!! jajajajaja... q bo! com no! el Pepón, com q sempre va tard, aquest cop si que ha anat bé que el Pepon sigui impuntual perquè m'he lliurat de la Destroyer i he nat amb el Pepón *O* jejeje. ^O^ m'ha fet ilusió anar amb ell, tot i que no ha fet res d'especial T___T


avui m'he viciat al Paper mario, la puerta milenaria, que dd l'any paxat que no hi jugava xD i m'he passat el món 4. i demà em paxaré el pròleg del món 5 i les masmorres fins al nivell 50 de 100 ^O^

també m'he posat al dia amb els episodis de l'anime de Bleach. he vist fins al 204 ^O^ i m'he llegit el vol 13 de Neuro *O* (en vull méees!! jeje). i ara llegiré (per fi) el vol 2 de Midnight secretary... jeje... estirada al llit, tapadeta amb la manta *O* (però primer, a estendre la roba quan acabi la rentadora.. q tinc ganes de llegir-ho seguit i no aixecar-me :P).

apa, doncs ens veiem!! ^^ a veure on estaran els preferits aquest mes de febrer?? jejejeje *O*

ah! el conductor del dia: el Pepón ^^

No hay comentarios: