sábado, enero 31, 2009

Els detallets del Jesulín *O*

Holaaaaa!!

avui el Jesulín ha estat moníssim *O* jejejeje... superatent i molt servicial *O*
al matí quan e sortit de casa, plovia i mentre rebuscava el paraigües he vist que passava el 51 i he mirat descaradament a veure qui era xD i si, era el Jesulín xDDD i llavors, com que no em donava temps de pujar, me n'he nat flipada cap a la carretera sota la puja (amb paraigües) i allà ha vingut puntual, a les 7.41!!! oooooh! s'ha superat!!! i ha superat als dels ultims mesos de la mateixa hora!! tot un rècord!! jejeje... i ve, i com sempre, no em para davant meu sinò on li dóna la gana (el Salvatge té la mania d'arrencar i no deixar seure, el Jesulín té la mania de parar on li surt dels nassos ¬_¬ almenys, m'ho ha a mi, a les demès els para davant quen el criden ¬___¬). total, que em diu hola ell primer *O* això si que ho té! jejejeje... una càlida benvinguda ^O^ i posa la calefacció... q m'estava morint de calor... agh... ¬_¬ i si!!!! ha arribat al metro a les 7.57!!!! ueeeeeee!!! i jo, baixant molt feliç cap al metro pq avui tenia temps de sobres x poder preparar la exposició del tema... m'han sobrat 20 minuts x poder-ho preparar bé (pq he estat la primera U__U mala sort...) i bé ^O^ i després, del treball conjunt la última xDDD jejeje... i el metro, no se com s¡ho ha manegat al tornar, que agafant-lo a la hora de sempre, ha trigat 30 minuts enlloc de 40/45 i llavors, a les 14.10 era a maria cristina xDD i va i ve el 64 amb el Va de guapo i em quedo O___O ha estat just arribar a la parada i arribar el bus al mateix temps xDDD que fort... i al Jesulín, l'hem vist cap a les 14.22 a sant just!!! xDDDDD que fort! anava tardíssim!!! xDDD lalala... :P però del matí, cap queixa.

per tant, el conductor del dia: el Jesulín xDDD m'ha fet gràcia que el miro, em mira i li dic: Jesulíiin! xDDD i l'altre amb cara de: no seria mes fàcil dir-me Jesus? siii, es clar xDD però no té gràcia xDDDD dir-te Jesus a seques es soso xDDDD mola més un diminutiu carinyòs, home! xDDD

ah! lo que ha estat bonissim, ha estat en seure, tant amb l'un com amb l'altre. primer el Jesulín, que sec mirant-lo amb cara de "no arrencaràs tot seguit, no?". i l'altre que diu: yo no hago como aquel xDDDDD jajajajajajajajaajajajaja :P que bo xDDD
i després, el va de guapo ha dit si fa no fa el mateix xDDDD jajajajajaja es que... el Salvatge és 1 mal exemple. xD

quina pena que el mes que ve el canviin!!! T____T a mi m'agrada anar amb el Jesús els dissabtes al matíii amb el 51!!! *O* torna el mes que ve!!! porfaaaa! XD (el Pepón no perque sempre va tard... m'ilusiono veient-lo pero em fot que vingui tard U___U per tornar es igual pero x anar... U___U). també va fet gràcia la fan de l'Andalus dient que ella preferia l'Andalús abans que ell xDDDD jajajaja... doncs jo prefereixo el Jesulín pq almenys t'alegra la vista xDDD i pq em diverteixo més amb ell xDDD què vols que et digui? xDD es que l'Andalús em cau molt bé, es 1 bon home i tal però cadascuna té les seves preferències xDDD jeje ^^ és com el Juan, q tmb es molt bon home però sempre et ve tard!! fa 4 anys era superpuntual!! el que més!! i ara... T____T joooo! ¬.¬
ostres! alucinaria si el mes que ve el del 51 fos el Jacinto!! xDDDDDD jajajajaja... pero com q s'ho pren"amb la calma" doncs aniria tard T___T millor que no sigui ell xDD. preferiria el Brincos 3, q el trobo a faltar dd que ma abandonat a la meva sort i ma deixat amb el tarat del Lalala, q em saluda quan li surt dels nassos ¬___¬ mmm... també podria ser el Punyeteru o el Pèls 2, q altres mesos ja havien vingut ells al 51 ^O^ i tots dos són més o menys puntuals depenent de la inspiració del dia xDDD
i el Calvorota, q esta al 60... xDDD també podria portar el 51 xDDD jajajajaja :P q fa segles que no pujo amb ell xDDD

avui ja m'he llegit el vol 6 de Cat street, cada cop més interessant ^O^ i també em vaig llegir ahir el vol 10 de Crimson hero *O* molaaaa *O*
avui també he llegit el primer cap del vol 13 de Neuro... després l'acabaré de llegir que m'encanta xDDD i ja veurem què més llegeixo.
avui també he fet marató Bleach xDD em queden tant sols 3 episodis x veure x tenir-la al dia (202 al 204) ^^
i a veure si acabo tots els treballs i puc tenir "vacances" fins que comenci el 2n trimestre ^o^

apa, doncs bona nit i demà ens veiem!! jejeje *O* demà vaig a comprar el regal de cumple de mon germà i agafaré el bus x anar-hi pq no men fio del tren xDD ^^ (si no plou... pq si plou, m'ho hauré de pensar molt XD).

ah! ahir vaig veure el Bigotiiiiiii!!! quina ilusio que em va fer!! feia segles que no el veia! i va fer hola dient jojojo. cuanto tiempo ^o^ jejejejeje ^O^ q maco, aquest home. també va dir: el 51 ya ha pasado, ahora a esperar media hora a que venga el 64 T____T jooo! es que em pensava q era el 51 i... kk... era un 69! T___T i clar, sem veia a la cara els ullets de: 51 bus gris!!! xDDDD i x aixo xDDDD :P

No hay comentarios: