martes, enero 13, 2009

Ja tinc el meu ordinador de nou!!! *O*

Holaaaaaa!!

ja és aqui de nou amb mi!! bé, de fet, ahir ja el tenia... però com que tant sols vaig escriure al meu blog sense posar música ni res, no em vaig adonar que la nova targeta grafica (si, aquest cop m'havia carregat la targeta grafica... 50 euros x 1 d nova U__U). i avui, quan he volgut posar musica i mirar 1 video mentre esmorzava, no se sentia res! i jo preocupada a trucar a l'informatic, de nou. i ma dit q era raro (el primer cop, quan em van posar l'ordinador nou, em va paxar exactament el mateix. em van posar la targeta grafica --- es el segon cop q sem crema la targeta grafica ¬.¬ em va paxar el mateix. i me la configurat ell i ja esta!!! ja puc gaudir del meu ordinador de nou!). el pobre d mon pare m'hi ha hagut d'acompanyar... i pel cami he vist... la Destroyer!!!!! la destroyer al 51!!!! O____O quina por!! sort q le vist al 51 de les 11.05 lalalala.... ara ja u se x no agafar-lo xDDD. i també he vist 1 home estranyissim al 64 de les 11 dd bcn XDDD que no l'havia vist mai xD. ah! i el Calvorota al 60!!! O.O jejejeje i ma estranyat que un q no em saluda mai ma saludat!!! el clon del javier camara!! jaja :P curiós. xD a veure si avui puc anar amb el Salvatge :P siiii, ja ho sé, estic pesadeta amb el pobre home... xD també podria provar sort al collblanc que paxa al mateix temps que ell.. però es que es una gran temptació agafar el Salvatge xDD jeje *O*

au, doncs ara, a pencar!! que ja tinc ordinador!! i espero aquest cop no abusar del pobre ordinador, treure-li la pols, actualitzar sempre, no instalar programes nous xD, treure GB de series, no acumular massa manga x llegir i no tenir-lo + de 4 hores encès xDD... ostres tu!! xDD per tots aquests motius ma petat l'ordinador en els últims anys... xDDD i x alguns motius, repetidament... lalala... :P espero q sabent tot aixo... doncs em portaré millor ^^.

apa, doncs ara a pencar 1 miqueta i em pensaré el manga que m'emportaré x quan agafi el bus del Salvatge.. jeje *O* (segurament el 6 de BODY o el 2 de Beauty... *O* jejeje... la ilusio d'ensenyar-li el meu shojo q me comprat *O* ).

a la tarda... no hi havia el Salvatge!!! U___U quina kk... me ne nat a la plaça i a les 15.42 apareix un 51 1/2nou i em quedo flipant de veure q era l'Antonio!!! O___O i em quedo O___O i llavors, no el crido ni res pq flipava, em para igualment (uoh!! tot un detall ^^) i li dic hola i em diu hola. miro de nou el rellotge x si de cas xDD però nop, era la hora del Salvatge i nu estava... i sento q diu q era dels del mati i penso: noooooooo! ves a saber qui pujarà al Capraboooo!!! U___U i tement-me el pitjor, veig de lluny una figura immensa i penso: un home estrany!!!! nooooooo! i l'Antonio rient ¬.¬ i quan arribem ,està allà, l'home que quan el vaig veure x primer cop també substituia a un del 51 (em sembla q era el Lolo, aquella vegada xD) i penso: noooo, l'home que el seu somriure fa por!!! U__U jooo! si ho se me'n vaig a la carretera a xl collblanc... ja fos el de les 15.35 o bé el de les 16.05 T__T kk... ¬.¬
i per tornar, el que ma xocat es que... si el Calvo malvat al migdia duia 1 bus gris, pq le vist dd el 51, que coi hi fotia amb 1 de vell??? O____O q me quedat: quin dia de dimarts i tretze!! sa notat!! primer de tot, q no vingui el Salvatge, segon, que perdo el metro als nassos i 5 minuts d'espera. el metro que ve, ve a rebentar de gent, mes la que esperava a l'andana, quan arribo a catalunya, les escales mecaniques no anaven ¬.¬, quan arribo a classe, em donen 1 bon ensurt, pero sa solucionat xD. i el profe ens ha portat el berenar *O* massapa amb canyella i crema catalana i bombons de tres xocolates *O* jejejeje *O* bonissim!!*O*
pero guenu... potser el Salvatge es trobava malament, o esta malalt, o el seu fill stava malalt o tenia coses a fer o tenia festa... xDD milers de coses xD aixi que... T_T ens conformarem... mentre torni xDDD :P

apa, doncs a dormir, que fa falta!! ^^ (pero d'aki 1 miqueta mes pq aixo d'arribar tard t'obliga a anar a dormir tard... uf... U___U) però güenu ^^ apa, doncs ens veiem!! demà ja veuré quin bus agafo... quin dilema!! no se... aniré a la carretera a veure qui pillo x allà... a veure qui duu el 51, si és el Salvatge, hi pujo, si no, em quedo amb el collblanc XDDDD jajajaja :P

ah! el conductor del dia: l'Antonio xD

No hay comentarios: