lunes, enero 12, 2009

Els conductors dels matins dels dies de cada dia ¬.¬

Holaaaaaaa!!

avui he comprovat que al matí no hagués pensat mai que diria que l'Antonio és l'únic que val la pena dels del 51 del matí xDDDDD jajajajaja más vale lo malo conocido que los raros desconocidos que hay xDDDD jajaja :P
comencem pel principi: la meva intenció era agafar el bus del Pepón però penso, el d'abans, si és un bus gris, provarem sort. miro xl balcó i veig 1 trasto podrit i penso: pobre Salvatge xDDDD i després penso: decidit: el 51 de les 9.40 sigui qui sigui.. xD que jo ja m'ensumava que de Pepón res de res... i vinga a esperar i cap allà les 9.52 apareix el tio aquell estrany, clon del Torracollons, que em quedo amb cara de: i si no el crido i marxo a la carretera a x 1 altre? xDDDD però m'he portat bé i l'he cridat (sense ànims ni ganes ¬.¬ si ja sap que vull pujar perquè le de cridar?? ¬.¬). total, q em diu: holaaaaaaa! i em quedo O__O i li dic hola xDDD. alucino.. seguim pel camí i ens trobem al bon home amb el collblanc. i també, el qeu anava després de l'home que xiula... que era 1 home estrany amb el cap molt gros i inflat U__U quina por! xDD i després... veiem el següent, q era l'Antonio i penso: Antonioooooo! xDDD i després, en tornar, he vist que l'anterior del clon del Torracollons era el Calvo metòdic. i penso: a part de l'Antonio, hi ha algú més que conegui o els han canviat a tots!!! i el que ma xocat és que ma semblat veure el Pepón al collblanc... ¬.¬ el de les 11.35--- com ho siguis.... jajajajajajaja... ja et pots pensar com segueix la frase! xD (vindré xD). total, que miro x la finestra i veig al Pèls 2 al 64 de les 11 i em quedo: oooooh! algú realment interessant!! però me quedat amb la intriga dels del collblanc pq sé que el de les 9.10 es el Bon home però la resta res... jejeje *O* aixi que haurem d'investigar el Collblanc XDDD pq lo que es el 51... xDDD a molestar a l'Antonio!! :P

total, que dino i torno a la carretera a xl bus, de nou, x anar a classe. allà arribo a la carretera amb por i penso: qui vindrà? pq estava quasi clar que no seria el Brincos 3 U__U. i ve el Patillut amb el bus buit i saluda... i veig per l'altra banda el Salvatge mentre que per la meva venia 1 bus gris que tenia pinta de ser el 64 de les 13.55 q estava venint a les 13.55 clavades!!!!! quina puntualitat!!!! increible!!! *O* i mirava a veure si el Salvatge em deia algo pero no mirava U____U i jo me sentit abandonada xDDD i llavors, crido al 64, i veig q era el Lalala i em quedo O_________O el Lalala!!!! quants segles! quina por!! xDD i penso: si l'ignoro?? xD i quan pujo, em diu holaaaaaaaaaaaa! O___O i li dic hola i li diu a 1 senyora que jo li dic Lalala... O__________O i em quedo flipant xDDDD és boig... i amb aixo que ma fet gràcia 1 de les mega converses que ha tingut x la ràdio xDD. i quan ha obert la porta abans d'arribar a Maria cristina si que he flipat del tot. pq se li acosta 1 iaio disposat a sortir x davant i jo amb cara de... però pararà a maria cristina?? i mel miro i diu: tranquila, que pararé... O___O i jo mirant amb cara de desconfiança total, pq dels sonats no me'n foi gens!! i quan mirava x veure qui havia enlloc del Jose luis diu el Lalala: en el 64 q coges para volver hay 1 tio bueno, ya verás... ¬_¬ mel miro amb mirada de desconfiança total 2 xDD i ell rient ¬.¬ i quan bxo i bxo les escales del metro em saludava!!! O___O he flipat del tot xDDDDD és boig... però millor aixo que un que no sap conduir... per cert, amb els anys millora la manera d conduir... menys mal!!! ^^ i la puntualitat ja la tenia :P

total, que en sortir de classe, puntual, men vaig a veure qui serà el "tio bueno" que deia el Lalala... q men fio menys que pa que... i arribo i veig la senyora pesada numero 1: que parlava amb el Jose luis i el salvatge (aquella senyora rossa amb cabells arrissats i ulleres)q donava empentes x seure al costat del jose luis... q ma dit hola en arribar a la parada i me quedat O_______O i he pensat: m'encantarà la cara de la senyora en veure que no ve el jose luis! xDDDD jajajaja :P la q se ma quedat a mi en veure 1 ombra d'un calvo xDDDDD i he pensat: el Calvo malvat??? noooooo! T__T però no!! era un noi calvo jove, amb uns ulls impressionants i un somriure als llavis xDD que no ma dit res i jo no li he dit res pq l'estava observant xDDDD i he pensat: aquest es el q vam veure i vam pensar: un calvo nou!! xDDD total, q aquest es el q havia vist amb el 63 al migdia xD aixi que... el tio bueno q havia vist l'ombra de lluny xDD al migdia... me quedat amb les ganes de veure-li la cara xDDD (es que de lluny es veia cabell castany i pèls de punxa però na mas xD). aixi que haurem d'esperar a dijous :P i x l'altra banda havia paxat l Salvatge xDDD que ja plegava :P jejejeje i si q ma saludat ^O^ jejejeje... i me posat molt contenta i la senyora pesada ho ha vist i rient ha dit: no se como te pones tan contenta i jo he pensat: i tu et mors d'enveja!! xDDDDDD jajajajajajajajaa :P i quan ja arribavem a sant feliu, miro x la finestra i veig algu interessant al collblanc i penso: el miguel!! oooooh! i el Calvo ha mirat i nu se que ha dit xDDD jeje.. i darrera teniem el collblanc, un 62 xDDD que no se d'on ha sortit xDDD i era 1 tio raro xDDD :P cada cop posen mes tios raros a sant feliu xDDDDDD però guenu... llavors, he fet els meus calculs i porta el de les 15.25 comptant que fos realment el Miguel xDDDDD jejejeje pq com q de nit no veig gens bé... doncs... potser era 1 altre noi amb els pèls com ell i amb ulleres... però que conegui no se m'acut cap... pq l'Edu no pot ser pq ja stava a collblanc :P

ah! els meus comics francesos x fi m¡han arribat, no tots U___U alguns:

- Beauty! vol 2 i 3 (man dit q l'1 esta pendent d'arribar U__U)
- BODY vol 5 i 6
- 4 reasons for falling in love with you (vol unic de la mayumi yokoyama)
- Shinobi life vol 5

i ja està. i tinc pendent el Dis moi que tu m'aimes (un vol unic d'Asuka... q a veure quan m'arriba I___I).

i na más, el conductor del dia: el Salvtage i el 2n... el Lalala xDDDDD q ma fet riure molt xDDD

No hay comentarios: