martes, noviembre 18, 2008

El retorn del Calvo malvat i el Final de Sugar Sugar Rune

holaaaa!!

avui he anat al matí a la biblioteca de Catalunya a tornar un llibre i a la biblio de lletres a tornar-ne un altre i agafar el ditxós Raul de Cambrai ¬.¬ li agafaré molta mania... ¬.¬

he anat a la carretera pq no em fiava de si estaria o no el Pepón, aixi que he pensat: si el Pèls 2 segueix portant el d'abans del Pepón, l'agafo i sino, m'espero al Pepón. i com que el duia prou buit, doncs he pujat però el molt borde, em para davant meu però no s'ha dignat a contestar-me quan li he dit hola i la resta de clients que s'han pujat si!!! mala personaaaaaaaa! ¬.¬ m'he indignat molt ¬.¬

e anat a les biblioteques i una miqueta mes i m agafa algo x pujar al 6è pis de la biblioteca... merda de biblioteca desmontable! les escales d'emergència no estaven disponibles i segur que era pq havien petat! i no m'estranyaria!! el sòl estava que semblava que s'anès a partir mentre hi caminava!!! U___U

després, he anat a buscar el bus i he perdut el 61 davant dels nassos xD bé, he sortit del metro i allà estava xD i m'he esperat al Fitipaldi, que ha vingut amb el 51 de les 11.30. que en no veure'l més al Collblanc vaig pensar q estaria x l'esplubus o algo així, però va i se'n va al 51 xDD. molt correcte, ma dit hola i ja està xD. he vist al Pepón 3 vegades xDD jejeje :P

i ja està... de moment, a la tarda aniré a classe. avui enlloc de a història tinc classe a filologia... a la merda d'edifici annex a la uni ¬.¬ però ens han donat les aules del pis de baix de tot, de l'entresol aixi que almenys avui no he de pujar escales. jojojo :P a veure si el Prim no s'enrotlla com 1 persiana i puc sortir corrents, agafar el metro de la linia vermella i després la blava i anar a buscar el collblanc de les 22, ja que avui estaré allà, sortiré pitant i a veure si arribo abans... es que 1/2h es 1/2hora q no em congelo al carrer esperant el 64,,, ¬.¬ ^^ si fallés... doncs... hauria de pujar flipada cap a diagonal x agafar el 64 o arribaria més tard encara x voler arribar + d'hora U____U aixi que ja veuré. si veig que surto mes tard, aniré resignada cap a diagonal a buscar el 64 i a esperar-me 35 o 40 minuts U___U allà veuré U_U

ah! ja he acabat de llegir el vol 8 de Sugar Sugar Rune!! que maco! si no hagués acabat bé m'hagués cagat en la autora XD. m'hagués agradat 1 miqueta més d'història entre el Pierre i la Chocola... però ja està bé. ara, quin canvi, la Vanilla!! es torna supermona i la chocola, superestopajo!! xDDD jajaja :P que bo! :P

avui, x llegir al bus del Salvatge m'emporto el 5 de Lazos prohibidos. jejeje... ja q no tinc el 10 de secretos pq no està a la venta encara... ¬.¬ doncs millor això que res! ^^

i ja està, de moment, el conductor del dia, el Pepón. jejeje *O* (potser el del dia serà el Salvatge, depenent de si em contesta o no XD).

a la tarda he agafat el bus del Salvatge a la plaça xD on l'he cridat x si de cas no em parava tot i que sé que m'havia vist xD i duia el seu estimat bus groc (q tmb és l'estimat del Brincos, del Lolo, del Manel i del Pèls 2). i no ha fet gran cosa apart de menjar algo q dd el fons no atinava a veure què era, es preparava la màquina x jugar, acariciant-la com 1 tresor en els semàfors xD jajajaja :P s'ha saltat infinitat de semàfors i a+a+ s'ha estat a punt d'estampar un munt de cops!! ¬.¬ si es que és el que passa quan un se salta els semàfors en vermell ¬.¬
i després avui SI que m'ha parat a la parada xDDD i ha remugat: qué pasa? mi obligación es solo de llevarte a Barcelona! yo ya te he saludado y te he dejado en la parada como querías. XD ni que això suposés un gran esforç!! xDDD però suposo que x ell si que suposa 1 supergran esforç això de saludar 1 clienta i deixar-la a la parada enlloc del semàfor d'abans x poder jugar + amb la PSP. q x fi sé el motiu pel qual sempre té tanta pressa a arribar a BCN... xD (el jose luis x berenar i fumar i aquest x fumar i jugar amb la màquina xDD).

i x tornar, una mala notícia!!! nooooooooooo! el retorn del Calvo Malvat!!! perquè??? cruel!! mala persona!! prefreixo el Punyeteru!!! ¬.¬ una mika més i em congelo esperant!!! ¬.¬ si es que... malvat! dolent! fes el favor de venir a la hora!! ¬.¬ q 1 mika més i em glaço!!! ¬.¬ però res més... ¬.¬

bé, demà, em sembla que no podré agafar el bus pq fem la sortida a Girona... si, ja ho sé que no us fa cap pena que demà possiblement no agafi el bus. i dic possiblement pq depen dels trens, per tornar potser agafi el 57 del Salvatge o el 51 xDDD jojojo :P aixo dependrà de si els trens x tornar al vespre van malament i en 5 minutets de metro soc a maria cristina i agafo el 57 xDDD o el 51 de les 20.40. ^^ però ja ho veurem ^^ (pq molestar al Salvatge de nit no té cap gràcia pq no veus què fa. la única gràcia es llegir 1 comic o un llibre i prou U_U).

i com que el Salvatge avui no ha fet res graciós pq deia allò que he dit... ja u sé que té raó!!! però em fan gràcia les seves salvatjades!! xDDDD jajajaja :P i que faci el ximple amb mi té gràcia *.* ¬.¬ però si ell no vol pq està cansat de que pugi amb ell... ¬.¬ si es que... mira que dir: otra vez conmigo? tu no te cansas? mira que tienes para escoger y te vienes conmigo! vete con Jose Luis, que el si que te quiere llevar... ¬.¬ si es que... ¬.¬ serà malvat! ¬.¬ jo trio el que em dóna la gana! i el bus + buit és el seu! i el dia en que les iaies no pugin a molestar al Jose Luis, llavors agafaré el 64 de les 16.20... mentresant, et molesto a tu!! ale! xDD
m'ha fet gràcia el tio bueno dient: anda, otra vez con el Salvaje... xD i jo dient que si superfeliç i el Salvatge diu: si, otra vez tocando los cojones... ¬.¬ parece que no haya más conductores... ¬.¬ i mira x la finestra XD

però buenu... xD i ja està. ja m'he llegit el vol 5 de Cat street, a veure quan surtirà el 5 xD jejejeje *O* i el divendres, en principi, he quedat amb l'Emma x anar a BCN al matí, a la tarda a veure què faig... jejejejeje *O* mirada burxadora... algú prova sort?? què faré el divendres a la tarda? opció 1: molestar al Salvatge. opció 2: quedar-me a casa fent els deures de literatura i/o els del CAP. opció 3: sortir a donar 1 volta. opció 4: quedar-me a casa veient anime i llegint manga (com m'agradaria fer això!! xD).

conductor del dia: el Pepón. x les seves supercares de sempre xDD m'encanta la seva mirada xD. ah! el Voltor que deia que no entenia les meves mirades, doncs el Salvatge les entén perfectament, el Pepón també i el Brincos 3 també. aixi que no em vingui amb excuses pq el Salvatge fa menys que em coneix i ho encerta TOT! xDD en part és x aixo que em sorprén tant i m'impressiona x aixo i em fa gràcia anar amb ell ^^ jejejeje *O*

No hay comentarios: