domingo, agosto 17, 2008

bones noticies manga del dia! xD

Holaaaaa!!

acabo de llegir en el blog de Denka que seguiran amb més racio de Secretos... menys mal! q sino no li podia refregar al Salvatge que em comprava aquest dramon quan pujo al bus... ja em va be q surti a finals de mes xD pq aixi aniré a fer tramits... per cert, esta acceptada la meva solicitut pel titol i el tindré al setembre!!! soc oficialment llicenciada en història pero sense el titol expedit encara! jeje... fins al 5 de setembre ^^ (ahir el Calvoncio em va felicitar U___U)

total, que també he llegit q fins l'octubre res de Imouto... aixi q a seguir esperant xD

tmb he llegit a Mission tokyo una altra cosa que m'ha alegrat moltissim i es que... Crown acaba aquest estiu i em dona la felicitat de dir: estas fent bé de comprar-la ara, pq quan estigui a la venta el darrer volum, els vuitres aniran a x la serie i no la podràs comprar i hauras d'esperar a la redicio de volums q et faltin... km m'ha passat amb Hokago hokenshitsu, q m'he d'esperar al novembre xl volum 7,8 i 9... no+ queda el darrer x poder comprar... ¬.¬ aixi q els 4 ultims els hauré de comprar al desembre U_U pero faré servir diners de nadal xDDD jojojojo :P no hay mal que por bien no venga, oi? xD 6 volums! jejeje... se que al setembre o octubre sortirà el vol 5 de Crown xD jeje... el 4 el vaig comprar fa poc i me l'he de llegir.. aixi que a finals d'any potser la tingui sencera!!! *O*

buenu... doncs ara seguiré amb lo meu llegint Rockin' heaven vol 2 xDD jeje... es que m'ha enganxat... no volia caure-hi pq encara queda 1/2 vol del final x escanejar... pero serem bones i pacients i esperarem al final un cop llegit fins la meitat del vol 5 i quedant-nos amb la intriga X temps xDDDD :P

el que m'està agradant també es Beauty pop... q no em cridava l'atencio i m'he llegit 3 volums i m'agrada. quan acabi amb Rockin' heaven, seguiré amb els 3 volums que em queden de Beauty pop (sé que surt en frances pero com que ja tinc massa coleccions... scans s'ha dit! xD jeje)

No hay comentarios: