domingo, junio 01, 2008

Novetats del mes ^^ (quasi totes :P)

Holaaaaaa!!

que tal? xD x aki escrivint una estoneta :P les novetats que m'he comprat són:

** Wild life vol 3 (quines ganeees de llegir-lo! xD serà lo següent :P)
** Crimson hero vol 6 (estava superinteressant, encara q no serà nou x mi fins el vol 9 :P pq ja ho havia llegit en anglès :P)
** La ventana de orfeo vol 2 (peazo dramón q s sta liant... aquests amors impossibles i quartets amorosos!! km seguirà!!)
** Mayme angel vol 2 (pendent de llegir encara xD)
** Lazos prohibidos vol 3 (l'he comprat avui diumenge ^^)
** Aikora vol 9 (jeje... idem :P)
** Honey x honey drops vol 7 (no tenia pensat comprar-lo avui, pero e aprofitat q era al mercat pq em costés 7,15€)
** Negima vol 16 (pendent xD)
** Saruyama! vol 5 (no pensava seguir-la pero es que a l'fnac tenien el preu mal posat i estava a 7,13 xDD aixi q vaig aprofitar xD jojojo)
**School rumble vol 7
** Bobobobo vol 6
** Peach girl vol 14
** Reborn vol 6 (aix!! el primer que em vaig llegir! jejejeje... *O* m'encanta!!)
** Neuro vol 6 (el 2n que em vaig llegir! xD en vull +!)
** Yotsuba vol 7 (el 3r q em vaig llegir xDD pq primer vaig comprar les novetats de planeta, que sino xDDD)


em sembla que ja esta.. si em deixo algo, mala sort xD

el q em queda pendent de comprar es el vol 2 de Hot gimmick, q esta a la venta pero fins dimecres no li portaran al del mas llui... aixi que m'esperaré a que li portin ^^

buenu, doncs després d'aixo em sembla que seguiré amb el vol 10 de D.gray-man ^^ o potser m llegiré el vol 14 de Peach girl o el vol 3 de wild life. jeje ^^

bé, primer gravaré el que em demana mon pare xD jojojo :P

buenu, doncs res mes xD km q avui del bus no+ hem vist el iaio Jordi, no tinc res a dir XD jajaja :P

ara he acabat de veure el primer episodi de Bones en anglès subtitolat en castellà i m'ha agradat, el preview del segon episodi ma recordat les tipiques escenes de pelis americanes, pero buenu, a veure k tal anirà ^^ tmb he descobert 1 altra serie que es diu "Moonlight". té pinta d'interessant, un vampir detectiu i una periodista. a veure que tal :P

el que em moro de ganes de veure es la Peli: Stargate: the ark of truth xD jeje... q m'estic bxant en anglès amb subtítols en castellà ^^ pq aqui no surt fins a 1/2 de juliol i la espera m'esta matant xD jeje :P

buenu, dema, l'ep 1 de moonlight, la peli d'stargate i el 2n eps de Bones xD. si tinc temps de més, em miraré 1 episodi de Stargate atlantis, la tercera temporada, l'ep 5 :P (aquesta si q es comprada en dvd, la resta mu han paxat :P)

ale, doncs bona niiiiit!! i disfrutaré de les vacances (encara que el meu estimat Jesusito estigui de vaques a Saragossa o a França o ambdós llocs :( i estigui aqui soleta i sentint-me idiota x no haver parlat mes, com em diu l'emma, i potser haguessim kdat alguns dies tenint els mateixos dies de vacances, pero buenu, és el que te tenir por de demanar-li algo a algu que no saps si realment es solter o no :P) aixi que quan ell torni, ja intentaré preguntar-li si esta solter i disponible i si em permet de coneixer-lo millor ^^ jejeje... dimarts es el cumple del Manelot..lalala... si treballes... preparat x la meva visita!! i no t'atreveixis a fugir! XD jajaja... q sapigues que tinc una t-10 de 2 zones x si tens ganes de xerrar am mi, després de quasi 6 mesos sense xerrar, per poder nar, si cal, fins a molins am el 68, q se q duus el 68 de les 17 i pico aprox, eeeeh? :P q te vist varios cops dd el bus del bombilla xD i del tio bo XD chan! xD juju... ja seràs 1 any + vell jejeje :P *.* l'emma tmb et volia visitar i dir 1 coseta pero km q ella treballa, doncs et felicitaré de part seva, aixi que no fugis, com l'estiu passat, i abans que marxis de vaques a l'agost km el Jose luis T.T i algun altre que tmb tingui vaques a l'agost, doncs, agafa alguna linia al juliol, q passi x sant feliu i et pugui donar la llauna, home!! tu, el Jose luis, el Jesulin, el "julio", el Jacin, el tio bo, el Lolo, el pelopi, el pepon, us vull a tots xDDDD jajajajaja us vull a tots passant x sant feliu al juliol!!! es que sino es avorrit. ara li començo a agafar carinyo a l'edu... en serio... q malament xD el pobre Scorpio su esta currant x caurem be xD i l'edu, ultimament, el trobo gracios xDDDD i a+a+ ara q duu el nou look amb ulleres ara que el seu enemic mortal, el Jose luis, no en duu xDDDD quin riure que em vaig fer. i el del 60 i l'Snake, els trobo interessants XD encara q tots fumin. el q trobo molt persona x part de l'Snake es que no fumi dins del bus, es molt decent x part seva i que el consideri km 1 persona digne de dir-li hola i adeu ^^ aixi que quan hi pugi, si el veig i no hi ha el iaio Jordi, doncs li diré hola el proper cop, pq sa portat be ^^
ah! si em voleu posar tmb el Punyeteru i la noia nova (la joveneta moreneta alta i prima que estava amb 1 tio bo al bus urbà) no m'importa xD més divertit. a+a+ tinc curiositat x com conduirà el clon de la marta fernandez xDDDD :P

i ja esta, men vaig a clapar xDD jejeje :P

No hay comentarios: