viernes, mayo 23, 2008

Preguntes directes, somriures i miradetes timides. aire acondicionat!!

Holaaaaaaa!!!

avui he nat am el Jesus d anada i tornada! ueeee! visca el tenir 1 dia lliure de la feina!! :3 km sempre, el perilleru i el calvo del 60 san rigut d mi... T.T x les meves cares de tonta i de felicitat ¬.¬

e nat a norma (volia nari ahir pero necessitava comics xDD) i e nat a x:

- Bleach vol 24
- La ventana de orfeo vol 2 (se ma fet etern esperar 2 mesos!)
- Emma vol 8
- El autobus del amor vol 3
- D.gray-man vol 10
- The gentleman alliance vol 4 (ueee! m encanta ^^)
- Ai hime vol 2 (si, se que estava a 8 euros i ma fet dubtar, pero es que... la necessitava!! m encanta xDD dramón *O*) --> dd l'amor no correspost am el pepon que tinc vici als dramones d amors complicats xDDD km Secretos, Ai hime, SDC i tmb la ventana de orfeo xD

ara em falta anar a buscar al mas llui els meus de la shonen jump xDD q espero que la setmana qu ve els tingui ¬_¬ (bobobo, neuro, reborn) *O*

i buenu, després d una tarda superentretinguda i e passat uns nervis que no vegis i me sentit supertonta i nerviosa xDD ostres tu... ¬.¬ quin home xDD aquelles mirades i sormiures *O* uf... sort que de seguida ha posat l aire acondicionat o em moria... no em podia relaxar pq a la que el mirava sem sortia el cor de nou xDDD i a sobre, es psava vermell o deia algo i ja sta, ja hi som xD i no em calmava xD fins que no erem mes o menys a sant just no me calmat 1 mika!! xDDD que fort xDDD es que no entenc pq dd ahir que estic aixi xDDD :P (juju... 1 mika mes i s ennuega xDDD que fort xDD pobret xDD :P)

buenu, doncs fins aqui!! dema treballo de 9 a 15... jooo! vull saber a quina hora esta i quina linia duu dema a la tarda!!! ¬.¬ pero buenu... a veure si algu mi acompanya xD o sem veurà el plumero xDDDD :P (i sino tmb, pero buenu xDDD)

No hay comentarios: