domingo, noviembre 04, 2007

Després del Saló del Manga ^^


holaaaaa! ja tornu a seer x aki després de dies sense actualitzar mes que les parts del disseny del Blog per posar qui era el conductor del dia xD i poqueta cosa mes...

en resum, vam anar am l'Emma al Saló del manga i em vaig firar xD i vaig comprar:

- Royal Seventeen volum 2
- Adult time volum 1
- Tutor Hitman Reborn! volum 1
- Bobobo bobobobo volum 1
- El autobus del amor volum 1
- School rumble volum 1
- Buscate la vida volum 1
- Tsubasa Reservoir Chronicle volum 16
- Mushi-shi, el maestro de insectos volum 4
- Honey x Honey drops volum 1
- Aikora volum 6
- Fullmetal Alchemist volum 9
- The gentleman alliance volum 1
- Fushigi Yugi, la leyenda de Genbu volum 1
- Cynical Orange volum 1
- The king of thorns volum 2
- Nana volum 16
- Naruto volum 17
- Zetman volum 6
- XXXHolic, la pelicula en dvd ^^

i ja esta xD jajajaja... *O* viciiiii *O*

respecte al bus, l'altre dia em va portar 1 paia rossa que es mossegava les ungles tota l'estona i que agavafa les curves a lo bestia xD i tmb vaig veure el Salvatge am la Corbata!! O__O impressionant!! semblava 1 persona xD no pas el Salvatge que es! jaja i el Pepón tmb duu la Corbata, pero com em diu l'Emma, es cert, esta mooolt mes guapo sense, pq aquesta corbata li queda estranya i sembla que li estrenyi el coll xD i q l'hagi d'escanyar, pobret... T.T

ah! tmb q vaig veure el divendres que el Julio x fi havia tornat!!! fora el maleit Peloparribaaaaa! siiiii! *o* jojojo... dema per fi podré tornar al 51 de les 6.40 després de 2 setmanes i mitja d'exili pq passava d'anar am aquell imbecil ¬_¬ i evidentment no pensava agafar el Collblanc de la Grassa ni el del Papada, pq ja estic farta de veurel... agh! me recordat del dissabte... quin traumaaaa! ¬_¬

hahaha.... tmb me recordat que vaig dir que u posaria i no u e posat!! El iaio dels cabells blancs passejava xl poble am el seu carro de la compra i nava am 1 polar verd caquiiiii xD jajajajaja... quina gracia... em va causar 1 gran impacte O.O

que messsss.... ¬.¬ el Pèls segueix al seu poble i sense passar x aki... peeeels! tornaaaaaa d'una punyetera vegada que volem donar-te la llaunaaaa! ¬_¬

respecte a les novetats editorials per l'any que ve hi ha: (plans de futur xDDD)

Planeta:
- Kirarin Revolution
- Magic Kaito vs Detectiu Conan
- Hot Gimmick
- Princesa Kirara

Ivrea:
- Boku kimi...
- Sex = love 2

Glenat:
- mi tercer novio
- la ventana de orfeo
- Mayme angel

Panini:
- Desire Climax (anomenada "Deseo") ¬_¬
- Vampire Knight

Norma:
- Lovenista
- B man kazoku

I en principi ja esta xD pq no recordo res + ^^ juju...

i buenu... men vaig a llegir una estonetaaaaa... encara no me decidit per quin...

No hay comentarios: