lunes, octubre 22, 2007

lovely lovely Sutekiiii avui groc blanc i taronja de ratlles, so sweet *O* Odio la parrilla 106! ¬_¬

Holaaaaaaaaaaaaa! Bona niiiiit!

avui e agafat el Pepón q segueix sent el conductor del dia, q ma fet moltissima gracia arribat a collblanc i 1:
- veure que no fumava!! O.O
- veure que netejava am moltes ganes... jeje
- veure que duia unes patilles kilometriques
- veure que duia més pèl ^^
- veure que li segueixen caient els pantalons! xDDDDD (pobret... xD)

seguint am aixo , ma fet moltissima ilusio una cosa que ha fet quan e pujat. i es que hi havia 1 vell q s atura prop del seient del seu costat i fa cara de pena i de nooooo! tu no seguis aqui xDD i llavors, no s'asseu i fa cara de "uf" xD i llavors, em fa: seu, seu xDDD am la mirada xD que mooooooonoooo *O* ma fet molt feliç *,* jejejeje *O* i tmb a l'ajuntament d'esplugues, q m'enxampa mirant-lo tota somrient i em torna el somriure ^^ jeje *O* aish... es que estava superemocionada i volia parlarli, pero es que... no u e aconseguit pq avui se ma fet 1 nus a l'estomac... i em venien ganes urgents de nar al WC ¬.¬ joooo! que vols q hi faci... i la calor que hi feia, al bus!!! pero no+ li perdono a ell pq almenys ha fet el gest de voler posar l'aire pero x 1 cop ha pensat en la seva salut i no la posat... i jo q em fregia, entre que feia 1 calor que ti mories i que estava fatal xDDDD pq no+ de mirar-lo ja m'agafava algo xD

ara a qui NO PENSO PERDONAR LA MALEIDA PARRILLA ES AL IMBECIL DEL PELOPARRIBA, Q DUIA EL FASTIGOS 106, AM LA PUNYETERA PARRILLA DELS NASSOS! A TOPE! PER FOTRE +, I PER molt q les velles asqueroses li deien que la treies su passava pel forro, km sempre. si ell estava superpodrit i tossint i tenia fred, no es posa l'abric com fa el Gregor, pa que?? pa joder al personal fot la calefaccio a tope, i si algu es mareja x la calor, q li donguin pel cul, no? es mes senzill q es fotin els clients q ell... ¬_¬ o com fa el Pepón tmb, q pensa mes en els demes que ell, pobret... *O* jajajajaja....

i a sobre l'imbecil aquell em deia que què tenia el Pepón q ell no tenia! si fes 1 llista no acabaria xDDD... per començar es mooooolt mes persona que ell, mes considerat am els demés, i tracta molt mes carinyosament i am mes mimo q ningu ¬_¬ hombre!

T^T hombre,q el King afrika es mes considerat que tu, punyeteru Peloparriba!! i el Pelopi i tot es portava millor que tu, estupid Peloparriba!! vull el Julio 1 altre cop! sort que avui ja ha tornat el Manolo al 67 i no ha vingut el cap de cartro. i saps que?? que el Manolo SI que ma tret la calefaccio pq sap q em molesta i no+ de veure'm alla, ja la ha tret, pa q aprendan los imbeciles desconsiderados! (Peloparriba) ¬__¬ T^T jejeje *O* a veure si el meu estimat Pepón es posa millor aviat...

au, doncs ja esta... i dema vaig al curset aquell a st.boi aixi que nu pillaré el bus... agafaré l'oliveres... xDDDD jajajaja... mentre no sigui el perillut XD (q te tots els numeros x venir ell... xD qui no vols, ve) espero q siguin els meus amics els Calvos... xDDD pero si se que ve tard sera el Manolo xDDD q sempre duu + retard... molt bona persona pero sempre va tardissim... ¬.¬

au, doncs bona niiiit! i el dimecres al mati si, agafaré al Pepóooon *O* quines ganes que sigui dimecres... -__- tinc moltissimes ganes de veurel... pero x damunt de tot de parlar am ell,... pq es porta mu be i li vull parlar, pero em fa por que em contesti lo que li digui i prou i no em doni + conversa... U_U aish... buenu, u provaré ^^ jejeje *O*

No hay comentarios: