martes, octubre 09, 2007

l'home que volia que plogués cada dia... (modificat)


Holaaaaaaaaaaaaaaa! soc feliç! lo de conductor del dia no el toco pq segueix sent unicament i avui si, INDISCUTIBLEMENT, el meu estimadissim i guapissim Pepón ^.*

jajaja... quina gracia que ma fet sentir_lo dient que plogui 1 parell d dies seguits! xDDD que mono q es, x aixoooooo! avui si q ma fet feliç... ahir tmb, pero avui, molt i molt mes!! *O* es mes guapooooo *O*

i dema al mati aniré am ell, a veure si em puc asseure prop d'ell pq sino a aquelles hores entre que no m'entero de res i no veig 3 dalt d'un burru, aixi q espero poder seure apropet xDDD jejejeje *O*

i ja esta!! lalala.... avui treballo... quina kk.. ¬_¬' pero al menys em toca de 17 a 20 i e posgut estar am el meu estimat Pepón *O* jejeje... km m'agradaria agafar-lo cada dia am ell.-.. buenu, estar cada dia am ell m'agradaria moltissim mes... jeje *O*

au, doncs fins aqui, res mes!! :·3

Holaaaa! 2 en 1... xD avui segueix x 3r dia consecutiu el Pepón *O* com a conductor del dia x ser tant guapo i tan maco *O*... ets el millor! ^o^

per altra banda, el Salvatge seguia fent salvatjades de les seves avui al migdia ¬.¬ en el 51 de les 13.50 (am el bus 86) ^^'

i el Pepón tant gafe am lo de la pluja.. xD m'agradaria saber si li agrada la pluja, tant q diu q plourà, q plourà... jeje *O* pero es que quan parla emocionat esta mes mooonooo *O*

i ma fet molta gracia, el somriure megamalvat del JAcinto (xD), llastima que no ha vingut ell enlloc del SAlvatge, s'agrairia, condueix millor. la Neus esta d'acord am mi q es dedica a la seva feina molt be, am 1 hola molt educat (by Neus) ^^ jeje

doncs au, aixo s'acaba... ara ja no veuré el meu estimat Pepón fins el dimarts que ve, q tinc festa de la feina... ^^ (cara de pena U.U).. et trobaré a faltar... -__-

buenu, doncs ja esta! bona niiit! ^^


No hay comentarios: