jueves, octubre 04, 2007

avui avui avui


hola!!! ja e actualitzat l'apartat de conductor del dia. primer de tot, el Pepón, q am el seu supermegasomriure per mi, es el primer de tots *O* i després el Bigoti xDD que ma fet riure am les seves bogeries i pq li estic agraida pq ma parat davant meu ^^
el Borde, m'estic pensant si posar-lo en preferits. depen de com es porti en els proxims dies xDDD jajaja

i ja esta! xD potser dema modifiqui el post per posar el pq dels conductors del dia de dema ^^ i ah! espero que dema el Pepón tmb estigui a Collblanc per anar am ell i dema, si, li e de dir algo!!!! *O^ es que em moro de ganes de parlar, pero es que em fa vergonya, i a+a+, no se km començar la conversa... ¬.¬ kina porqueria!!! ¬.¬ pero no soporto el que ha dit la maleida vella!!!! quina rabia!!! ¬___¬ que es fiqui la llengua al cul i que calli, vella envejosa!! i si a ella tmb li agrada que si posi fulles!!! ¬_¬ quina rabia! mira que dir que si monoploitzo al Pepón ¬_¬ sera warra!!! ¬___¬ i que si el vull no+ x a mi, q no es meu! ja u seEEEEE! pero es que m'agrada xDDD i no vull q sigui x 1 vella warra asquerosa km ella! i si li fot que segui al davant am ell q si posi fulles! (km diu l'Emma) au! a cagar! xDDDD jeje

*O* Pepóooon *O* guapo *o*


Avui dia 5 no hi ha hagut ningu q em fes feliç, la veritat, em sento molt i molt miserable pq el Pepón ha passat de mi ¬_¬ i tinc unes ganes de plorar que no vegis... ¬__¬ res +

No hay comentarios: