jueves, agosto 02, 2007

Un nou enemic mortal!!! - Actualitzada al dia seguent

Aixo mateix!!

avui al 57 de les 16.10 ha aparegut el meu nou enemic numero 1!! un niñato stupid i borde q a partir d'ara km q encara no te mote oficial pq me l'estik pensant, s dirà "el niñato" ¬___¬ x borde!! i x no parar davant meu kuan le cridat... i x parar davant de les fumetes i ignorar-me kuan em mato en dir-li hola.... k va de guapo o que???

pq tots els novatos guapos van de guapos?? eh?eh? no podria ser km el noi jove i guapo q e vist al bus del barri d'esplugues aquesta tarda, guapo, q quan tel mires et dedica 1 somriure pero no es riu de tu a la teva cara!!! imbeciiiiil!!! ¬__¬

i mentre conduia nava rient soooool... ¬__¬ i lligant am 1 vella i 1 tia rooooossa.... i duia anells als diiiiits... tipus King Afrika - Umibozuuuuu ¬____¬

doncs au, ara es el primer de la llista negra... q a lliurat al malvat iaio dels cabells blancs... un altre superborde... ¬___¬

i ma semblat veure el Jose Luis peru no n'estic segura... del q stik segura es que l'EDU stava al 64 de les 14.40 ¬_¬ xD veniiia taaaard XDDD i k el Sudaka tmb stava x alla... l'home q no sap obrir la porta tmb hi era (q no em cau malament pq em va dir hola el primer dia q hi vaig pujar ^^... em fa gracia... xDDD sembla ser 1 iaio divertit xDDD jaja) i q l'EDU es 1 burxadoooooor! mala persooooona! q et refrega q has perdut el 51 als naaaaaasssoooooos! i k tmb el Bigoti 2 duu el 64 de les 15 dd Macià... lalala xDD i q es el mes decent q e vist de la tarda xDD jaja pq encara no se on son el Pèls i el Jose Luis... ¬.¬ vull burxar al Jaaaaaaaciiiiiiiin ¬___¬

i ja sta... espero q el q e vist del 50 de les 15.15 sigui el Jose luis... es que no le vist b dd on stava,... i no le sabut distingir... ¬.¬ joooo >,<>.< burxar 1 altra certa persona que em moro de ganes de burxar no se perque!!! jejejeje... potser pq no hi es el Pepón i necessito burxar algu xls matins... jejejejejeje... *o* suposo que el susodicho a qui vull burxar ja su imagina pq em va dir al bxar: supongo que nos veremos luego, no? i en bxar vaig pensar: km u sabies???? XDDDD.... suposo que x algo fa 4 anys i mig que em coneix XDDDDD jajajaja i efectivament, vaig tornar am ell, q duia aquella 1/2 cafetera buida xDDD jojojojo... i k em va dir un hola supermega sec am cara de: "si jo ja sabia que aquesta pesada tornaria xD" jejeje *o* valia la pena xD la millor frase del dia: ara busca't una altra victima q no vull ser jo cada dia xDDDDD jajajaja la millor frase... encara que la de avui es: "no m'escupis a l'esquena i em diguis que plou" xDDDD m'ha encantat quan la e sentit i mon pare, mon germa i jo ens hem tirat 1 estona repetint-la i rient sense parar ^^ be, ara ja se 4/9 dels del mati a diagonal, 2 de 5? de collblanc... i de la tarda... uns quants del collblanc... quines sorpreses + s'amaguen als autobusos del matiiii?:O dema u sabrem.... jojojojojojo ... de moment, ja tinc pensat am ki aniré... Pelopi, no pateixis, q dema em buscaré 1 altra victima, q ja se qui seràaaaaaa (jojojojojojo) i q potser hi vaig d'anada i tornada, a menys que trobi al Juuuulioooo o el Miguelito (no el Andalú XD) au, doncs a dormir, q dema me de llevar d'hora i anar am l'Anna x Bcn! ^.* jejeje ^^ bonaaaa niiiit! ^.* :3 dema... al bus! (aixo em recorda q e de demanar 1 t-10 xDDD *fuig corrents a demanar 1 t-10 x dema agafar el bus*)

Doncs al final avui no e pogut trobar el Brincos 3 pq anava tard i l'anterior tmb venia tard, aixi que e agafat el Megapatillut, un noi q no havia vist mai ¬.¬ q duia 1 megapatilla q ti cagues, pero q ma caigut b pq era molt persona, ma dit hola bon dia, i sa disculpat am 1 noia q s'estava a punt de dxar pel cami pq stava despistat i sa posat vermell ^^ si, es normal ^^ i tmb duia l'aire acondicionat. x tant, ma caigut be, el paio ^^

avui e nat de compres amb L'Anna x BCN, i mu e passat genial! i a+a+ e trobat 4 samarretes de tirants! jejeje ^o^ una d vestir i 3 de normaletes. ^^ + aviat de dia de cada dia! genial! jeje *o* hem de repetir algun dia!! jeje ^.*

la Sara ha reaparegut després de molt de temps a la ombra i hem kdat en tornar a parlar... jojojojo xDDD ja veurem... ¬.¬

i be, esperant a q acabin el sopar de peix x menjar a l'atic, stik x aki sperant a que es bxi l'episodi 28 de Hitman Reborn, q pels pocs segons que li kdava sa tallat la connexio ¬___¬ i a veure si es bxa ja, q cada cop el TVfansub va oitjor!!! km el Merdauplod!!! ¬___¬

dema m'agradaria nar a la Maquinista, algun voluntari??? Pèeeeels? XD avui ma semblat que duia el 50 de les 17.40... podria ser??? :O i ma semblat veure el Jose luis al 51 de les 18 x la plaça... nu se, nu se... xDDD tinc tantes ganes del veure'ls que ja els veig x tot arreu xDDD jaja ^.*

i ara, seguiré am el llibre "l'esglesia del mar" pq sino, no em donarà temps de llegir-lo abans de la data de retorn... jeje *o* i km q no+ obren a les tardes alla a cornella, si no l'acabo la setmana que ve u tindré bstant cru per tornar-lo pq treballo 8 hores diaries... xD be, amb un parell de dies de festa a la setmana ^.* jeje

i be, ja sta... jejejeje *o* repensant-me si molestar exclusivament el Pelopi xDDDD jaja es broma... xD pq avui e vist el Bulldog! jeje i tmb el vull visitar, q es 1 bon home, q ara fa km el Brincos i em saluda kuasi cada cop q em veu. a+a+ ens va dir "feliz navidad" quan era nadal. ^^ i aixo se ma kdat!! ^^ i ens va felicitar l'any nou tmb! jeje... nosaltres q passejavem x si algu ens deia algo i ell ho va fer... i el Pèls i el Jose Luis tmb ^^ jeje... els uniks q ens van dir bon any nou... ah! i el Brincos 3 tmb em va dir feliç any nou ^^ pero no xl carrer, sino al bus mateix, quan vaig pujar aquell mati ^^

au, doncs em retiro que el sopar gairebé ja sta... lalala... aixo, dema, a la Makinista!!!! ueeeee! compres!!! ^.*


No hay comentarios: