miércoles, agosto 01, 2007

Els qui pringuen a l'agost!


Holaaaaaa!
be, be, be.... avui e nat a fer 1 petita investigacio sobre qui pringa aquest agost xDD pq em volia comprar el volum 3 de D.Gray-man ^^

aixi que pel cami e vist el Calvo borde, el Pelopi, el Voltor, el Brincos 3, el paio novato ensenyat pel Julio de les ulleres i els cabells de punxa, el iaio de SF q duu l'SF1 i ja sta... xD ah! i el Miguel el Andalú ^^

aixi que hauré de mirar 1 mika + x collblanc x veure qui + hi ha pq no+ en se 2, i una mika + x diagonal ^^ tmb x la tarda x veure on para el Pèls i el Jose Luis, q en teoria, aquest ultim, em va dir q duia el Collblanc a l'agost... pero ja veurem... ^^

aixi que e nat am el Pelopiiiii!! xD no mu esperava, veig el 50 am el paio aquell i el deixo passar pq nava a diagonal (be, si, si hagues stat el pepon no l'hagues deixat passar xDDD) i llavors, ve el 64 am el Pelopi i me kdat: uoooooh! el burxaréeeeee! jojojo ^^ i ma fet ilusio i tot... i pel cami e vist el Brincos 3 i e pensat: juju... la propera victima xDDD i en saber quina era la ruta q duia xD doncs l'agafaré segurament el divendres pq passo d'anar am el Calvo xD i niré am el Brincos 3 *o* Brincoooos 3!! k ara em sembla que duu 1 melena + llarga.

el que em pregunto es: hi serà el Jacin a les tardeeeees?:O Jaaaciiiin! *o* a tu tmb et vull burxar durant les meves 2 setmanes de vaques! jejejeje *o* no no+ el pelopi, el voltor, el Brincos 3, el jose luis i el pels! i el Julio no se on és... ¬.¬ Juuuuuuliiiiooooooo! ¬___¬

au, aqui s'acaba el broquil.vaig a llegir Bleach q e de pencar!! juju ^.*

No hay comentarios: