viernes, agosto 10, 2007

No intentis buscar massa endins en 1 persona perque en podries sortir ferida ¬_¬

Hola ¬o¬ avui ha estat 1 dia d'allo mes estrany... en posaré les frases del dia, del mateix estil que el titol:

- No intentis ser amiga de tots els conductors que et caiguin be perque potser ells no volen ser amics teus, espera a que siguin ells qui mostrin un interés per tu ¬___¬
- Una persona no es com aparenta ser, pot ser que estigui jugant un paper diferent davant de les clientes per tapar els seus problemes.
- No intentis entrar mes en el mon dels conductors perque en sortiràs ferida ¬_¬.
- Les persones no son mai com diuen que son, no son innocents i van per fer mal.
- Ets mes innocent del que em pensava.... ¬___¬ (i que passa?? que et pensaves que era 1 prosti o que?? eeeeh? ¬___¬ T^T)
- Les persones, am el temps, canvien molt, en un parell de mesos sense veure's... ¬_¬ (cert)
- T'ho adverteixo perque ets la meva amiga... ¬_¬

I em sembla que frases aixi rellevants.-.. que marquen i et deixen en shock i flipant... ¬__¬

en poques paraules... ma dit q no em fiqui en els assumptes dels altres de manera ben directa i q no burxi mes en la vida dels conductors... ¬__¬ aixo vol dir que estan fins els nassos de mi i farta de veure'm pel bus o es la seva pròpia opinió???? ¬___¬ no l'entenc... a l'anada aixi i a la tornada completament diferent... estranyament amable... ¬o¬ apart q ma dit Emma i no pas el meu nom... ¬___¬ aish... senzillament... no entenc res... i em knvida a visitar-lo disasbte i diumenge tmb... i a+a+`m'explika coses que no m'explika mai x molt que burxo... ¬_¬ i es preokupa i em pregunta i m'escolta... cosa que no fa mai i sempre parla no+ de l'Emma... ¬o¬ aixo si que ma sorprés... no+ ma preguntat x ella 1 cop a l'anada i 1 a la tornada!! sa superat!!! O___O

i ara... el JL si que ma deixat sense paraules am 1 cosa que ha dit i que no sera facil de perdonar... una kagada km aquesta... ¬______¬ qui dius que es el novioooo de quuuiiiiiii=???? ehhh?? de quin mal gust parleeeeeeeees??? ¬____________________¬ a que m'emprenyoooooo! ¬___¬ q jo no tinc novio!! i menys aquell!!! ¬____¬ q no+ té interes x les noies altes, tipus model am 1 gran pit ¬_¬ i no les que sempre els diu que son planes, baixetes i no del seu gust i que no trobaria a faltar pq sempre esta x aki al bus!!! ¬_____¬ borde ¬__¬

agh... una de freda i 1 de calenta, aquesta tarda... me kdat flipant... i encara flipo... aixo que vol dir....?? que no e de parlar + am ells? o que no els e de preguntar + coses personals i pujar i prou ¬___¬ pero al susodicho que ma dit aixo li RECORDO que va ser ELL qui em va començar a parlar pq estava avorrit i em va amenaçar, tots els primers cops en fotre's 1 ostia de nassos enmig de la diagonal si no hi xerrava ¬______¬ per aixo em feia por parlar am ell, aquest Pèls... ¬____¬

es que aixo d'avui ma deixat de pedra... i dema d'excursio a Malgrat... ja veurem km va... ¬o¬ am aquella colla... mai se sap... ens aixafara el dia km sempre el maleit monstre?? o be es portarà km 1 semi persona? o seran el "pacos" qui faran l'imbecil?? ja u veurem... dema, senyors, a Malgrat xDDD

vinga doncs, fins aviat.... o no... ves a saber... pq am aixo, mai se sap... pq no se que fer... potser no capficar-me tant... pero es que no u puc evitar... soc d'aquest tipus de persones...

pero es que pq ens vegi sortir junts del bus ha d dir que es el meu novio???? tros de borinot!!!! ¬___¬i a sobre l'altre.... ¬____¬ agh... be... deixe'm-ho correr... km diu el Pèls... passem pàgina... ¬___¬ tots ells es burxen entre ells... de moment, aixo ma kdat clar... i hauré de comprobar que li passa pel cap a aquell home parlant am ell ¬__¬ quin remei... encara que després de veure que feia avui no se si pujar am ell ¬___¬ es que ma recordat la tieta carmen, pobre home.... ¬___¬

No hay comentarios: